Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over zijn zwerverkleding. De junk.
En dat wordt dus door al die kinderen gelezen. Goofy is een slecht voorbeeld voor ze, hij zou verboden moeten worden.
Niet eens onder water.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Handtekeningenactie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.
Rondlopen in een vuilniszak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen zorgen, de jeugd heeft de Nickselsonjassen al.
Tijd voor het GGMM forum!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Lijkt me een prima afkorting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cancel dat vorige idee, dit is schoot in de roos.
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?quote:
Dan ga ik toch voor GGMM.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.
Done.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef GGMM het volgende:
Die link in de donkergrijze balk moet ook even aangepast worden. "Goofy geen optie!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |