Een echte man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, hij heeft niks om zich voor te schamen.
Of Goofy (een hond) die kan praten, kleding draagt en een hond heeft (Pluto).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk als Donald Duck die een handdoek om z'n middel heeft als hij onder de douche vandaan komt.
XDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of Goofy (een hond) die kan praten, kleding draagt en een hond heeft (Pluto).
Je kunt wel onder water slapen, in zo'n hotelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's echt schattig.
Was ik maar Sandy, dan woonde ik ook in zo'n bol zonder water onder water hahaha.![]()
Mickey heeft toch Pluto...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het is dat het inmiddels al gedaan is anders had ik nu een brief naar de Donald Duck geschreven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omg kapotstoer dat wil ik ook met m'n huwelijksreis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kunt wel onder water slapen, in zo'n hotel
http://www.homeluxurydesi(...)maldives-under-water
quote:Pluto begon aanvankelijk als het huisdier van Minnie Mouse. In de film "The moose hunt" werd zijn naam veranderd in Pluto en werd zijn nieuwe baasje Mickey Mouse.
Haha, en dan hopen dat Donald wel even gaat reageren zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is dat het inmiddels al gedaan is anders had ik nu een brief naar de Donald Duck geschreven.
Wel in Disney kan alles!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, en dan hopen dat Donald wel even gaat reageren zeker.
Dat kan toch niet man, doe niet zo belachelijk. Die eend heeft toch geen handen om een pen mee beet te pakken.
Goofy is de verlepte versie van Mickey, dat is toch duidelijk te zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik in de war.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goofy is de verlepte versie van Mickey, dat is toch duidelijk te zien?
Ik laat gewoon zo'n huis bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg kapotstoer dat wil ik ook met m'n huwelijksreis.!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mannen die geen paleis voor hun vrouw bouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zo'n huis bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:10 schreef DeLuna het volgende:
Dumbella, de moeder van Kwik, Kwek en Kwak.
Alsof hij 2 jaar aan de crack heeft gezeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, sorry. Wij noemen paleizen al huizen, we zijn wel wat gewend inmiddels, om verwarring te voorkomen:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen die geen paleis voor hun vrouw bouwen.
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Alsof hij 2 jaar aan de crack heeft gezeten.
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, sorry. Wij noemen paleizen al huizen, we zijn wel wat gewend inmiddels, om verwarring te voorkomen:
Ik laat gewoon zo'n paleis onder water bouwen als huwelijkscadeau voor mijn vrouwtje.
Om maar niet te spreken over zijn zwerverkleding. De junk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
- Verlept gezicht
- Geen verstand meer
- Geen gebit meer
- Oren zijn flink gaan hangen
- Stukken bleker geworden
Wijst toch allemaal op een drank en/of drugsprobleem.
Gewoon je eigen eiland kopen ja, zoals Johnny Depp deed. Baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |