Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over zijn zwerverkleding. De junk.
En dat wordt dus door al die kinderen gelezen. Goofy is een slecht voorbeeld voor ze, hij zou verboden moeten worden.
Niet eens onder water.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn man bouwt later een paleis voor me op z'n eigen eiland.
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Handtekeningenactie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om in actie te komen, dit kan zo niet langer.
Triest ook dat de regering dit doodzwijgt.
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het wordt in de doofpot gestopt. Niet zo vreemd als je bedenkt wat een schat aan belastinggeld de verkoop van de Donald Duck oplevert voor de overheid.
Rondlopen in een vuilniszak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen zorgen, de jeugd heeft de Nickselsonjassen al.
Tijd voor het GGMM forum!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een 'Goofy moet weg-forum'. Het wordt hoog tijd dat fok weer iets in de media brengt.
Lijkt me een prima afkorting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Goed idee. Dat heeft in het verleden ook al succesvolle resultaten geboekt. GMW een goede afkorting?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cancel dat vorige idee, dit is schoot in de roos.
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?quote:
Dan ga ik toch voor GGMM.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je nou, GMW, of GGMM?
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Te laat, nu is het al doorgevoerd.
[ afbeelding ]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat snel met die topics daar. Dit bewijst hoezeer het nodig was.
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Precies, een ware revolutie is tot stand gekomen. Ik denk dat we er maar een aparte subsite van moeten maken, een tijdelijk forum krijgt niet genoeg aandacht voor zo'n issue.
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima plan. Misschien kan ook het FOK!-logo even aangepast worden in GMW!.
Done.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:34 schreef GGMM het volgende:
Die link in de donkergrijze balk moet ook even aangepast worden. "Goofy geen optie!".
Ben al weer terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou jij niet een uur geleden gaan slapen.
Ja idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Zo jammer als mensen je enthousiasme niet stimulern.
Rioquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo trouwens een film kijken, maar ik weet nog niet welke. Ideeën?
Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de snelste admin die ik ken. FOK! mag jou wel dankbaar zijn.
Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft heel normaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.
Trouwens ook meteen in de zoekfunctie gezet;
[ afbeelding ]
Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft een normaal.
Bedankt voor je harde werk. Nu nog een paar moderators aanstellen. Ik wil m'n eigen forum niet modden, ik heb liever mensen in dienst.
Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.
Zo, topic aangemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.
whehehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo, topic aangemaakt.
Nu maar wachten op reactie.
[ afbeelding ]
Ben jij ook een UDOWU-er?!quote:
Altijd al geweest denk ikquote:
Jij wordt al jaren uitgekotstquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt al jaren uitgekotst
Het is ook nog vroegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:55 schreef smegmanus het volgende:
Godver ik ben echt niet wakker, koffie.
haha ik had #FOK! geprobeerd.quote:
Schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu op school en verveel me dood. Oh ja, het is hier gruwelijk nat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef coban het volgende:
[..]
Stil jij! Je moet heel positief enzo doen.
?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef Bieberfever94 het volgende:
Maar jullie snappen helemaal niet wat ik bedoel ofzo, jullie posten de hele tijd van die plaatjes enzoo
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef Bieberfever94 het volgende:
Maar jullie snappen helemaal niet wat ik bedoel ofzo, jullie posten de hele tijd van die plaatjes enzoo
Yeah. Zal ik doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:02 schreef Bieberfever94 het volgende:
boei mij
[..]
toch ook nx dat jij die ene rinus leuk vind?
Dan moet je ook niet zo'n username kiezen, dan kan je er vergif op innemen dat andere users je daar op gaan pakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
Had je wel moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatje
Niks. Ik mag je wel, zullen we FOK!vriendjes worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:08 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ik ben een meisje, wat bedoel je met opgekopte frustratie?
Meisje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:11 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ok goed, ben jij jongen of meisje?
Niet toen ik lid werd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
+1 voor de correcte spelling van FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:24 schreef coban het volgende:
[..]
HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzo)
LOL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
True.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie een hoop bagger, dus dit moet toch wel een SC zijn ? Of niet ?
Het is hier geen hyves oke?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Wat is dit dan voor user?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Waar krijg je zon abo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met aan abo kun je vrienden hebben op FOK!
Ja, welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit Users die overal worden uitekotst?
Want dan zit ik heir goed![]()
![]()
Ben je zo uitkots-baar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het perfecte topic is voor mij
Nee ik heb je gehackt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
En terecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijgquote:
Hahaha is dat zo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijg
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijg
Het is een trollquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, isdie JBwijf nou 17?omg
BELEDIGING VOOR ALLE 17-JARIGEN tfoequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, isdie JBwijf nou 17?omg
En dan nog dit topicquote:
Mentaal welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit kusjes van jou?
Waarom vertel je dan ook geheimpjes doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan nog dit topicNachten heb ik er wakker van gelegen!
Ik wist helemaal niks!
Onthulling van het grote geheim van honkeytonk.
honkeytonk weet dingen die hij niet weten mag
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom vertel je dan ook geheimpjes door
Ze gaan niet meer baggeren, hebben geleerd van hun harde straf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar en jac0bus zijn niet welkom in dit topic
Die worden uitgekotst?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar en jac0bus zijn niet welkom in dit topic
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had haar laten geloven dat ik advancedpower was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |