Ben al weer terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou jij niet een uur geleden gaan slapen.

Ja idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Zo jammer als mensen je enthousiasme niet stimulern.

Rioquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo trouwens een film kijken, maar ik weet nog niet welke. Ideeën?

Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent de snelste admin die ik ken. FOK! mag jou wel dankbaar zijn.

Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft heel normaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't. Ik hou het alleen liever wel stil, straks krijg ik allemaal van die groupies enzo, liever niet.
Trouwens ook meteen in de zoekfunctie gezet;
[ afbeelding ]

Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, die andere moeten ook per se een rode naam hebben. Zo "kijk mij eens admin zijn". Jij daarentegen blijft een normaal.
Bedankt voor je harde werk. Nu nog een paar moderators aanstellen. Ik wil m'n eigen forum niet modden, ik heb liever mensen in dienst.

Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, prima, ik maak wel even een topic aan in MED.

Zo, topic aangemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Top. Sollicitaties zullen niet lang uitblijven.

whehehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo, topic aangemaakt.
Nu maar wachten op reactie.
[ afbeelding ]

Ben jij ook een UDOWU-er?!quote:

Altijd al geweest denk ikquote:

Jij wordt al jaren uitgekotstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |