HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
+1 voor de correcte spelling van FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:24 schreef coban het volgende:
[..]
HOOOOOOI VRIEND/VRIENDIN VAN OERBEER, kom gezellig op FOK! en maak een coole username zodat we niet de kans krijgen je te pesten (zoals justinbieber ofzo)
LOL.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:20 schreef Oerbeer het volgende:
Ksst! Ik probeer een IRL friend te introduceren op fok
edit: zwaar![]()
True.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie een hoop bagger, dus dit moet toch wel een SC zijn ? Of niet ?
Het is hier geen hyves oke?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Wat is dit dan voor user?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Ok, waar staat de knop vor vriendeverzoek?
Waar krijg je zon abo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Met aan abo kun je vrienden hebben op FOK!
Ja, welkomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit Users die overal worden uitekotst?
Want dan zit ik heir goed![]()
![]()
Ben je zo uitkots-baar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het perfecte topic is voor mij
Nee ik heb je gehackt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
En terecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Bieberfever94 het volgende:
Je liegt!
ze hebbe mn topic geslote
Nee, ik word uitgekotst door allemaal stomme users die jaloers zijn op de aandacht die ik krijgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |