quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:54 schreef Bieberfever94 het volgende:
Maar jullie snappen helemaal niet wat ik bedoel ofzo, jullie posten de hele tijd van die plaatjes enzoo
Yeah. Zal ik doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:02 schreef Bieberfever94 het volgende:
boei mij
[..]
toch ook nx dat jij die ene rinus leuk vind?
Dan moet je ook niet zo'n username kiezen, dan kan je er vergif op innemen dat andere users je daar op gaan pakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:59 schreef Bieberfever94 het volgende:
HOU EENS OP ME NIET SERIEUS TE NEMEN OMDAT IK FAN VAN HEM BEN JA?!
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
Had je wel moeten doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
die leest toch niemand? maar die heb jij in dat naamplaatje
Niks. Ik mag je wel, zullen we FOK!vriendjes worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:08 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ik ben een meisje, wat bedoel je met opgekopte frustratie?
Meisje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:11 schreef Bieberfever94 het volgende:
Ok goed, ben jij jongen of meisje?
Niet toen ik lid werd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Als je op FOK! lid wordt ben je het er automatisch mee eens dat je verliefd op rinus bent. Staat in de algemene voorwaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |