quote:Op donderdag 1 september 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zitten mensen in mijn klas, die twee minuten van school af wonen en dan gaan ze klagen dat ze zo vroeg op moeten staan. Ik sta om 7 uur op, zij om half 9.
Allemaal gemistquote:
Jaquote:
Mag ik je dan geen gedag zeggen? Jeetje mineetje.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, jij! Jij hebt de TT gemaakt.
SUCCES! EN STERKTE MET DE GEKKE KLASGENOTEN ENZO! IK DUIM VOOR JE!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DENK AAN ME ALS IK MORGEN VAN 10 TOT 17:00 INTRODUCTIE HEB ENG SPANNEND ENZO
Ze dreigde met een derde wereldoorlog.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik sta ook laat op, ik zeik er ook nooit over.
Dat is gewoon triest.
[..]
Allemaal gemist
[..]
Ja
Oké, welterusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mag ik je dan geen gedag zeggen? Jeetje mineetje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze dreigde met een derde wereldoorlog.
Welterusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen, doei.
HVJ MarokkaanseKip
Trusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen, doei.
HVJ MarokkaanseKip
Ik geniet ook. Intens. Normaal heb ik er wat moeite mee om het allemaal bij te houden, maar nu gaat het lekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heerlijk rustig. Geniet van dit moment.
Daarom. Wat vind je van deze nieuwe PI?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geniet ook. Intens. Normaal heb ik er wat moeite mee om het allemaal bij te houden, maar nu gaat het lekker.
Vrij beroerd. Eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Daarom. Wat vind je van deze nieuwe PI? [ afbeelding ]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.quote:
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.
Je hebt gelijk. Maak jij hem?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Sorry modderquote:Op donderdag 1 september 2011 03:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.
Nee idd..quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry modderSoms ben ik niet zo subtiel. Voor 's nachts niet.
![]()
Oh en trouwens jij doet altijd hatelijk tegen mij, dus geen sorry.
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee idd..Ben je nog steeds op vakantie?
Ach, die jongen is niemand tot last.
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, wat denigrerend. "Die Jongen".
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.
En jazeker! Zondagmiddag aangekomen.
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.
Ik ben mobiel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?
In welk forum stond het topic?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mobiel.Dan gaat oude topics opzoeken niet zo snel.
Zou niet weten waar dat dan vandaan komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?
Oh, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.Sorry. 5 weken daar ja.
Perfect.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is misschien wat groter dan de rest, maar dat neemt niet weg dat hij perfect is, toch?
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:51 schreef GGMM het volgende:
Notes bekeken.
Deze dus? ff lezen.
edit: wauw, dat was niet lang zoeken
True, gelukkig kan het topic niet meer gekickt worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.
Toch wel, maar dat zal ik je besparen.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, gelukkig kan het topic niet meer gekickt worden.
Dank.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Toch wel, maar dat zal ik je besparen.
Ik vergeef je ietwat overhaast getrokken conclusie. Ik bedoel mijn reactie was op heel veel manieren op te vatten, hoe jij aan hatelijk komt is ietwat negatief aan jouw kant.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry GGMM, normaal ben ik lief. Maar nu niet omdat ongesteld. Laten we een vredespijp roken en alles vergeten.
yO.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef je ietwat overhaast getrokken conclusie. Ik bedoel mijn reactie was op heel veel manieren op te vatten, hoe jij aan hatelijk komt is ietwat negatief aan jouw kant.
Eind goed, al goed.
[ afbeelding ]
Wauw, gamezz heeft je goed onder z'n duim zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yO.
Ik was verkleed als indiaan geweest, wist je dat?
Muah, leuk om familie te zien. Maar die hitte, die verschrikkelijke fucking hitte was vreselijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh, vandaar.Leuke vakantie gehad? En was het nog te doen met de warmte?
Hij heeft hosselskills, zou jij nog wat van op kunnen steken.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, gamezz heeft je goed onder z'n duim zitten.
True, als je een vrouw als indiaan kunt verkleden heb je de top bereikt.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft hosselskills, zou jij nog wat van op kunnen steken.
En dat 5 weken lang. Maar de zomer in Nederland was ook niet alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, leuk om familie te zien. Maar die hitte, die verschrikkelijke fucking hitte was vreselijk.
Volgende stap naar de absolute top? Een anti-Goofy kostuum.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, als je een vrouw als indiaan kunt verkleden heb je de top bereikt.
En dan laat je klinkerbotsing er in rondlopen?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Volgende stap naar de absolute top? Een anti-Goofy kostuum.
quote:Op donderdag 1 september 2011 04:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel jij hem even in als kiesbare PI's?
wtf?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
Oh crap, nu heb ik m'n PI verpest.
Ja, als ik het doe, doe ik het ook meteen goed. Alleen jammer dat Danny die PI's nog niet heeft toegevoegd.quote:
Dat dus, vanaf #134.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
UDOWU deel 3: Alweer bijna dood.
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
- Verlept gezicht
- Geen verstand meer
- Geen gebit meer
- Oren zijn flink gaan hangen
- Stukken bleker geworden
Wijst toch allemaal op een drank en/of drugsprobleem.
Precies, een schande is het!quote:Op donderdag 1 september 2011 04:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat dus, vanaf #134.
[..]
Hij heeft zo een erg slechte invloed op kinderen.
Burn her.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
Mickey Mouse had een hond, Pluto. Nu Mickey veranderd is in een verlepte versie, genaamd Goofy, wordt Pluto verwaarloosd.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond Goofy altijd wel lollig.
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gamezz gaan we binnenkort nog doen wat we afgesproken hebben te gaan doen?
Ja nou, dat heeft er meer mee te maken dat ik te lui ben om te painten.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Al snap ik nog steeds niet hoe je die originele post deed btw.
Ik dacht dat dit ons ding was man.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.Heb jij je indianenpak al weer klaarliggen?
Dit moet zo snel mogelijk ingevoerd worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:18 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk dan hoe mooi.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |