Vrij beroerd. Eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Daarom. Wat vind je van deze nieuwe PI? [ afbeelding ]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.quote:
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
True. Het zou wel tijd worden voor nieuwe, maar ik twijfel tussen een huillach PI en een anti-Goofy PI.
Je hebt gelijk. Maak jij hem?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen ziet dat er eigenlijk maar één optie is.
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Sorry modderquote:Op donderdag 1 september 2011 03:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nu hoor je iets te zeggen in de trant van: "Oh nee, dat hoeft echt niet hoor!" Waarna ik beleefd terugzeg: "Ik sta erop!" zodat ik me niet ongewenst voel.
Nee idd..quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien!
En hoor je dat GGMM laat ons alleen. Joyyyy.
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry modderSoms ben ik niet zo subtiel. Voor 's nachts niet.
![]()
Oh en trouwens jij doet altijd hatelijk tegen mij, dus geen sorry.
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee idd..Ben je nog steeds op vakantie?
Ach, die jongen is niemand tot last.
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, wat denigrerend. "Die Jongen".
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hatelijk tegen jou gedaan.
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongen? Ik dacht verzuurde 30 plusser.
En jazeker! Zondagmiddag aangekomen.
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Beter dan een verzuurde 30-plusser toch?
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH NEE?! BEN JE MN TOPIC OVER MN NOTES VERGETEN?! ZOEK MAAR OP.
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je daar al langer was.
Ik ben mobiel.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee over welk topic je het hebt, linkje?
In welk forum stond het topic?quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mobiel.Dan gaat oude topics opzoeken niet zo snel.
Zou niet weten waar dat dan vandaan komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar heb ik dat aan verdiend?
Oh, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh wacht ik bedoelde dus dat ik sinds zondagmiddag weer terug in Nederland ben.Sorry. 5 weken daar ja.
Perfect.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is misschien wat groter dan de rest, maar dat neemt niet weg dat hij perfect is, toch?
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:51 schreef GGMM het volgende:
Notes bekeken.
Deze dus? ff lezen.
edit: wauw, dat was niet lang zoeken
True, gelukkig kan het topic niet meer gekickt worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof je dat als mod zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |