Goedzo Yvonnequote:Op donderdag 1 september 2011 00:25 schreef yvonne het volgende:
UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Vrolijk Verder
[ afbeelding ]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
Erg eigenlijk aangezien daar pas een deeltje of 80 voor wordt gewaarschuwdquote:Op donderdag 1 september 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:
De eerste met een fipo hunt is er al af.
Lapo hunters volgen..
Vast wel. Yvonne heeft er echt geen uren voor nodig om te bannenquote:
Nog niet inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kijk op zn profiel en kijk of daar een streepje doorheen staat
ben te luiquote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kijk op zn profiel en kijk of daar een streepje doorheen staat
En baggerenquote:
Baggeren sowieso.quote:
Ik snap het punt van lapohunten in het geheel al niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, kan erger. Maar hij doet er wel aan mee ja.
Bans mogen volgens mij niet besproken worden op Fok!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Nectar heeft een ban? Voor hoe lang?
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Nectar heeft een ban? Voor hoe lang?
Ik begon hem net aardig te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maandquote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.
Verdomme, echt waar?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezz je staat hoger dan mij in de cijfers
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik begon hem net aardig te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook ja, geweldige user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rezania is een baasquote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezz je staat hoger dan mij in de cijfers
Eindelijk gevondenquote:
Oh da's wel fijn!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
@ MK: Morgen een erg interessant gesprek en dat wordt hopelijk een mooie doorstart! Tien minuten loopafstand, dus ik ben erg benieuwd
Succes!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
@ MK: Morgen een erg interessant gesprek en dat wordt hopelijk een mooie doorstart! Tien minuten loopafstand, dus ik ben erg benieuwd
Ik dacht dat je ontslag had genomen omdat je de werksfeer niet uit kon staan? Succes trouwens.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef Intronic het volgende:
Twee vriendelijke users waar we helaas afscheid van moeten nemen.
Bedankt! Stond ook al wat over in het ABO gedeelte, komt helemaal goed!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh da's wel fijn!![]()
Succes alvast
Hij kwam van een lange lange ban, afspraken mee gemaakt, afspraken geschonden, maand weg nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.
Gedeeltelijk, er was ook wat mis met de arbeidsomstandigheden aan de kant van de werkgever, wijk ik verder niet over uit als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ontslag had genomen omdat je de werksfeer niet uit kon staan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ga ik in mijn signature zetten!
Geen probleem. Ben allang blij om te horen dat je al weer een gesprek hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, er was ook wat mis met de arbeidsomstandigheden aan de kant van de werkgever, wijk ik verder niet over uit als je het niet erg vind.
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keerquote:Op donderdag 1 september 2011 00:41 schreef Intronic het volgende:
Ik stel voor om Nectar ook te bannen op de meet.
Ah, dat zijn de betere bansquote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kwam van een lange lange ban, afspraken mee gemaakt, afspraken geschonden, maand weg nu.
Om mee te beginnen.
48 uur
Krijgt ie een ban, begint hij mij opeens niet zo aardig te vinden. Jammer dat er geen DM-ban's bestaan.quote:Je ontvangt geen direct messages van Nectar meer. Je kunt weer berichtjes van Nectar ontvangen door een berichtje naar Nectar te sturen.
Bestaat wel toch. Pm/DM banquote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de betere bans
48 uur is meestal toch de "standaard"? Of vergis ik me nu.
Tevens;
[..]
Krijgt ie een ban, begint hij mij opeens niet zo aardig te vinden. Jammer dat er geen DM-ban's bestaan.
Oh, moet ik maar even teruglezen dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt! Stond ook al wat over in het ABO gedeelte, komt helemaal goed!
Verneder Nectar voor een euro. Prijzenpaleisquote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keer
Kunnen gebande users de berichten nog lezen?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keer
Anders post ik het morgen nog wel een keer en anders DM ik wel, goede situatie iig!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, moet maar even teruglezen dan.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooi spreekwoord en een uitleg over het verschil tussen effectief en efficiënt, wat is daar nou dom aan?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders post ik het morgen nog wel een keer en anders DM ik wel, goede situatie iig!
Ga een (F)A pmen en dan vertel je wat ie deed.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan baal ik dat het niet automatisch in combinatie met een gewone ban is.
Voor kleine incidenten wel ja, ervaring spreekt voor zich (tering, wat deed ik toen allemaal?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de betere bans
48 uur is meestal toch de "standaard"? Of vergis ik me nu.
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hèquote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan baal ik dat het niet automatisch in combinatie met een gewone ban is.
Nu klopt het.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nou 450x echt fantastisch toch?! einz einz
Ja, echt wel, ben nog nooit zo blij geweest. Moet gewoon huilen van vreugde.quote:
Yvonne, zou het geen goed idee zijn als je mensen kon blokken in je fobo?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hè
ben ik het mee eensquote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Yvonne, zou het geen goed idee zijn als je mensen kon blokken in je fobo?
helaas net gemistquote:
hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu klopt het.
[..]
Ja, echt wel, ben nog nooit zo blij geweest. Moet gewoon huilen van vreugde.![]()
Weet ik, maar ik voorkom liever een conversatie dan dat ik hem halverwege nog eens moet blocken.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hè
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor kleine incidenten wel ja, ervaring spreekt voor zich (tering, wat deed ik toen allemaal?)
Ik kreeg één DM van hem, ik stuurde een reactie en toen blokte ik hem.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik voorkom liever een conversatie dan dat ik hem halverwege nog eens moet blocken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Brave jongen zoquote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Is mij nog nooit gebeurd. Ik ben ook zo braaf.
Op één klein dingetje na.
Volgende keer gewoon bij mij meldenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kreeg één DM van hem, ik stuurde een reactie en toen blokte ik hem.Stom zeikkind dat het is, zich altijd als een troll gedragen en pissig worden als mensen commentaar leveren.
hallo ik ben geen Fok!chickquote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alsof je zoveel fans hebt
Als je pic doet heb je gelijk alle fok!chicks achter je aan weet je toch.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hallo ik ben geen Fok!chick
Moet je eens overleggen met Piraniaquote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb liever echte chicks achter me aanquote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je pic doet heb je gelijk alle fok!chicks achter je aan weet je toch.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb liever echte chicks achter me aan
En ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je pic doet heb je gelijk alle fok!chicks achter je aan weet je toch.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
en jou niet te vergeten natuurlijk
Ooit zal jij het helemaal gaan makenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
38. 109 BBQSausage
Ik sta steeds lager op die lijst trouwens![]()
Wat ben ik toch weer goed bezig.
Ooit?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ooit zal jij het helemaal gaan maken
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moet over half uur slapen wat is dit
Haha, jij moet morgen naar school. Je hebt het echt zo zwaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik morgen ookquote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zal je troostenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als ik morgen een kutklas heb ik kom hier uithuilen
Ik mag morgen weer lekker uitslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik morgen ookDan moet ik gewoon om 9:00 m'n bed uit.
Ik moet iedere schooldag al om 7:00 uur mijn bed uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik morgen ookDan moet ik gewoon om 9:00 m'n bed uit.
Ik slaap al 8 weken uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer lekker uitslapen
Ik heb als ze vakantie erop zit 4 maanden vakantie gehadquote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik slaap al 8 weken uit.(Behalve op de zaterdag.)
Ik moet elke zaterdag om 7:00 mijn bed uit. Dát is pas eenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet iedere schooldag al om 7:00 uur mijn bed uit.
Arm dingquote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet iedere schooldag al om 7:00 uur mijn bed uit.
En niet eens gewerkt?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb als ze vakantie erop zit 4 maanden vakantie gehad
Dus mijn vijf dagen per week om 7:00 mijn bed uit weegt niet op tegen jou één keer per week op zaterdag om 7:00 je bed uit?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet elke zaterdag om 7:00 mijn bed uit. Dát is pas eenwaard.
Uitkeringstrekker dus, ik pas de hooivorken en de fakkels alvast.quote:
Nee, inderdaad. Vrijdag hoort de dag te zijn waarop je lekker laat kunt gaan slapen om het weekend in te luiden, waarna je zaterdag lekker brak wakker kunt worden, om het weekend lekker relaxed door te brengen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus mijn vijf dagen per week om 7:00 mijn bed uit weegt niet op tegen jou één keer per week op zaterdag om 7:00 je bed uit?![]()
Ik zet de koffie klaar voor julliequote:Op donderdag 1 september 2011 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker dus, ik pas de hooivorken en de fakkels alvast.
Wat moet je op zaterdag doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Vrijdag hoort de dag te zijn waarop je lekker laat kunt gaan slapen om het weekend in te luiden, waarna je zaterdag lekker brak wakker kunt worden, om het weekend lekker relaxed door te brengen.
Dat mis ik nu dus allemaal.
If i told you that, you'd shit bricks.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moet jij op zaterdag doen dan?
Wtf doe jij op zaterdag, nu moet ik het weten!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
If i told you that, you'd shit bricks.
Je moest eens weten tegen wat voor teams wij gespeeld hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor FC de mattenkloppers misschien ja.
MK is al weg?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja Nectar heeft ban en MK is weg
Ik lees meequote:Op donderdag 1 september 2011 01:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja Nectar heeft ban en MK is weg
Komt omdat ik even een leven had vandaag, jij nietquote:Op donderdag 1 september 2011 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK is al weg?Kon er zeker niet tegen dat ze vandaag niet op nummer één stond.
Ik ben gewoon naar school gegaan hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Komt omdat ik even een leven had vandaag, jij niet
Ik dacht dat je vrij had vandaagquote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar school gegaan hoor.Ik heb zelfs heel sportief meegedaan aan een basketbalwedstrijd.
Alleen donderdag en vrijdag.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij had vandaag
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Fok! heeft een slechte invloed op mijn sociale leven![]()
Vanaf morgen ga ik minder Fok!kenTsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt gewoon hoor.
Mijn laatste 3 dagen vrijheid vieren.
En dat ga je zeker hier doen, kan niet wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb vrijdag ook vrij, dus als ik een kutklas heb heb ik 3 dagen om uit te huilen.
Ja want jullie zijn mijn steun.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat ga je zeker hier doen, kan niet wachten.
verleidelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tsss
Je komt gewoon hoor.
Mijn laatste 3 dagen vrijheid vieren.
Vieren.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:26 schreef Rezania het volgende:
Wel lekker rustig zo met zijn drieën.
Koude ham! einzeinz!quote:
Het is maar dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koude ham! einzeinz!
Deze faalt echt heel hard.
Ik, wat moet je weten?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
Wie weet hier trouwens iets van basketbal? Ik moet volgende week een basketbaltoernooi organiseren voor een cijfer voor gym en ik weet er maar weinig van.
Deze man weet van wanten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Deze man weet van wanten.
Juist, ik weet er alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de basisregels en zo.quote:
Gewoon geen beloftes meer maken dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan echt mijn beloftes niet nakomen he
als het om slapen gaat_
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik weet er alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van me gaat nu slapen, en de andere helft blijft hier lurken. Trusten, dame en heren.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon de basisregels en zo.
Second dribble, makkelijk weet ik wel.
Lopen, wanneer is iets lopen? Meer dan aantal stappen (weet niet precies hoeveel) zonder stuiteren
3 puntenlijn weet ik wel.
Bal uit handen slaan, wanneer? mag niet
De bal uit iemand handen slaan mag helemaal niet? En de gymlerares bleef maar volhouden dat dat mag.quote:
Ja je mag niet meer dan een bepaald aantal seconde in dat vak bij de basket staanquote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
De bal uit iemand handen slaan mag helemaal niet? En de gymlerares bleef maar volhouden dat dat mag.Maar zijn er nog andere basisregels die ik mis nu?
Trusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De helft van me gaat nu slapen, en de andere helft blijft hier lurken. Trusten, dame en heren.
Trustequote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten, bedankt. Ik maak er wel 10 seconden van, erg goed zijn de tweede jaartjes niet in basketbal.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja je mag niet meer dan een bepaald aantal seconde in dat vak bij de basket staan
Dat wist ik dus niet, maar is eigenlijk wel een mooie regel, ga ik toepassen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
En je mag als je de middelijn gepasseerd bent niet meer terug over de middellijn
volgens mij was het 7 seconde maar ik weet niet zekerquote:Op donderdag 1 september 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten, bedankt. Ik maak er wel 10 seconden van, erg goed zijn de tweede jaartjes niet in basketbal.
Welterusten.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het zijn de tweedejaars waarvoor ik een basketbaltoernooi moet organiseren, ik geef ze wel wat extra bedenktijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
volgens mij was het 7 seconde maar ik weet niet zeker
coulant van jequote:Op donderdag 1 september 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn de tweedejaars waarvoor ik een basketbaltoernooi moet organiseren, ik geef ze wel wat extra bedenktijd.
Behalve dat het tweedejaars zijn, zijn het ook nog autisten, ik maak er wel 15 seconden of zo van.quote:
MK je bent nog wakkerquote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dat was een verkapte geefmijaandacht post
no shitquote:
xd xd IXDEEquote:Op donderdag 1 september 2011 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik gaf jou aandacht!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
no shitDe Sherlock zit erbij, ik ben helemaal blij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
dat rijmt wauwquote:Op donderdag 1 september 2011 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Sherlock zit erbij, ik ben helemaal blij!![]()
![]()
![]()
2 UURquote:Op donderdag 1 september 2011 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK hoelaat ben je van plan te gaan slapen?
Nee heeft ie van mijquote:Op donderdag 1 september 2011 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je nou Nectar nadoen met die XD zooi?![]()
Serieus, ik vind XD namelijk echt iets voor 15jarige aandachtshoertjes.quote:
maar wel knuffelbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 01:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
pandaberen zijn gevaarlijk
Aardige moeder heb jij.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mn moeder zei 23:00 al, GA SLAPENN @#$%^&*(
voor jou dusquote:Op donderdag 1 september 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik vind XD namelijk echt iets voor 15jarige aandachtshoertjes.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
voor jou dus
gebruik hem maar
hier genoeg XD's voor de komende nacht:
XD XD XD XD XD XD XD XD XD
ja ookquote:Op donderdag 1 september 2011 01:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Totdat ze je tot op het bot opvreten
ik huilenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik moest een heel klein beetje ietsiepiesie glimlachen
rozemarijn niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
er zit rozemarijn op je rug
Inderdaad! Hartstikke lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rozemarijn niet kunnen waarderen
jij hebt graag rozemarijn op je rug?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rozemarijn niet kunnen waarderen
JAquote:Op donderdag 1 september 2011 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij hebt graag rozemarijn op je rug?
Wie niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij hebt graag rozemarijn op je rug?
Wat kan je eruit opmaken?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:57 schreef LompeHork het volgende:
88? Ik mag hopen dat je niet bedoeld wat ik er uit kan opmaken.
Beach niet kennenquote:
quote:
quote:Eighty-eight is used as code among Neo-Nazis to identify each other.[3] H is the 8th letter of the alphabet, so 88 is taken to stand for HH which in turn means Heil Hitler.[4] For example, the number is used in the song "88 rock'n'roll band" by the neo-Nazi group Landser. The late convicted Order terrorist David Lane wrote "Fourteen Words" and 88 Precepts, and the numbers are often found in combination (1488, 14/88, etc.). This form of the number has inspired the naming of the groups Column 88, Unit 88, White Legion 88 and Barselc88. Holocaust museum shooter James von Brunn often signed his writings as "JVB-88."
Electric Six (It Ain't Punk Rock) - "Number 88, Number 88, Number 88". However, the subsequent lyric "Why are all the white people filled with hate?" may imply the suggestion here is related to that detailed above.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beach niet kennenasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zeker te veel vrije tijd in de gevangenis.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wat mensen allemaal wel niet bedenken
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijne ook, totdat jij 18 bent
oke dat snapte ik ook al nietquote:Op donderdag 1 september 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof je het tegen jezelf hebt.![]()
![]()
Ik ben al 18!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijne ook, totdat jij 18 bent
vergetenquote:Op donderdag 1 september 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]_!
Niet doordat ik 17 ben
maar omdat 17 februari jarig enzo weettoch
Nee, ik moet zelfs nog beginnen met rijlessen. Tot nu toe heb ik alleen een beetje de basis van mijn vader geleerd.quote:
-1quote:Op donderdag 1 september 2011 02:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
op hoeveel punten sta ik nou?
B-rijbewijs natuurlijk.quote:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
B-rijbewijs natuurlijk.
Oktober 2009 gehaald.
fantastischquote:Op donderdag 1 september 2011 02:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb scooterrijbewijs doei dit wilde ik nog even kwijt
Foutje, oktober 2008 gehaald. sry.quote:
Ik ook, al twee jaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb scooterrijbewijs doei dit wilde ik nog even kwijt
Klopt, ik moet daarom ook wegenbelasting betalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lang
in 2 stappen ben je al op je bestemming
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik moet daarom ook wegenbelasting betalen.
En dan roept iedereen altijd: 'Kiek um goan!' Dat is echt fantastisch!quote:
neehoorquote:Op donderdag 1 september 2011 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan roept iedereen altijd: 'Kiek 'em goan!' Dat is echt fantastisch!
Laat me raden, jij bent afhankelijk van het OV, je fiets en je ouders?quote:
Nee dat niet, want je bent dunquote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik belast de wegen te erg. Al die deuken van mijn enorme voeten en zo.
Ja, so?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent afhankelijk van het OV, je fiets en je ouders?
Oja, dan vinden ze me gewoon te lang.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dat niet, want je bent dun
Ja idd. Je staat teveel voor de stoplichten enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oja, dan vinden ze me gewoon te lang.
Over jou zeggen ze dus nooit: 'Kiek um goan!'quote:
Ik moet 14km naar school reizen, daar doe ik een half uur met de scooter over, 45 minuten op de fiets en een uur met de bus. Ik kies dan voor de scooter.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit, als je alles in de buurt hebt, heb je daar toch geen last van.
Nee want als ik langskom valt iedereen gelijk stil.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over jou zeggen ze dus nooit: 'Kiek um goan!'Je bent gewoon jaloers.
Ja, vooral die stoplichten die dan helemaal boven de weg hangen. Daar sta ik dan precies voor. Iedereen boos dit dat, echt fantastisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd. Je staat teveel voor de stoplichten enzo
Ultimate trolling.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral die stoplichten die dan helemaal boven de weg hangen. Daar sta ik dan precies voor. Iedereen boos dit dat, echt fantastisch.
Hihi, 10 minuten voor mij, naar zo'n beetje overal waar ik heen moet.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 14km naar school reizen, daar doe ik een half uur met de scooter over, 45 minuten op de fiets en een uur met de bus. Ik kies dan voor de scooter.
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee want als ik langskom valt iedereen gelijk stil.
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!quote:
Inderdaad, ik heb dat alleen wel gemist. Helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!
Haters gone hate enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!
Er zitten mensen in mijn klas, die twee minuten van school af wonen en dan gaan ze klagen dat ze zo vroeg op moeten staan. Ik sta om 7 uur op, zij om half 9.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, 10 minuten voor mij, naar zo'n beetje overal waar ik heen moet.
Die reacties! Prachtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat alleen wel gemist. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |