Gedeeltelijk, er was ook wat mis met de arbeidsomstandigheden aan de kant van de werkgever, wijk ik verder niet over uit als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ontslag had genomen omdat je de werksfeer niet uit kon staan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ga ik in mijn signature zetten!
Geen probleem. Ben allang blij om te horen dat je al weer een gesprek hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, er was ook wat mis met de arbeidsomstandigheden aan de kant van de werkgever, wijk ik verder niet over uit als je het niet erg vind.
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keerquote:Op donderdag 1 september 2011 00:41 schreef Intronic het volgende:
Ik stel voor om Nectar ook te bannen op de meet.
Ah, dat zijn de betere bansquote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kwam van een lange lange ban, afspraken mee gemaakt, afspraken geschonden, maand weg nu.
Om mee te beginnen.
48 uur
Krijgt ie een ban, begint hij mij opeens niet zo aardig te vinden. Jammer dat er geen DM-ban's bestaan.quote:Je ontvangt geen direct messages van Nectar meer. Je kunt weer berichtjes van Nectar ontvangen door een berichtje naar Nectar te sturen.
Bestaat wel toch. Pm/DM banquote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de betere bans
48 uur is meestal toch de "standaard"? Of vergis ik me nu.
Tevens;
[..]
Krijgt ie een ban, begint hij mij opeens niet zo aardig te vinden. Jammer dat er geen DM-ban's bestaan.
Oh, moet ik maar even teruglezen dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt! Stond ook al wat over in het ABO gedeelte, komt helemaal goed!
Verneder Nectar voor een euro. Prijzenpaleisquote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keer
Kunnen gebande users de berichten nog lezen?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een plee zoeken waar we zijn hoofd in kunnen duwen. Iedereen mag een keer
Anders post ik het morgen nog wel een keer en anders DM ik wel, goede situatie iig!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, moet maar even teruglezen dan.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een mooi spreekwoord en een uitleg over het verschil tussen effectief en efficiënt, wat is daar nou dom aan?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders post ik het morgen nog wel een keer en anders DM ik wel, goede situatie iig!
Ga een (F)A pmen en dan vertel je wat ie deed.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan baal ik dat het niet automatisch in combinatie met een gewone ban is.
Voor kleine incidenten wel ja, ervaring spreekt voor zich (tering, wat deed ik toen allemaal?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de betere bans
48 uur is meestal toch de "standaard"? Of vergis ik me nu.
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hèquote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan baal ik dat het niet automatisch in combinatie met een gewone ban is.
Nu klopt het.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nou 450x echt fantastisch toch?! einz einz
Ja, echt wel, ben nog nooit zo blij geweest. Moet gewoon huilen van vreugde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |