Goedzo Yvonnequote:Op donderdag 1 september 2011 00:25 schreef yvonne het volgende:
UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.
Vrolijk Verder
[ afbeelding ]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
Erg eigenlijk aangezien daar pas een deeltje of 80 voor wordt gewaarschuwdquote:Op donderdag 1 september 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:
De eerste met een fipo hunt is er al af.
Lapo hunters volgen..
Vast wel. Yvonne heeft er echt geen uren voor nodig om te bannenquote:
Nog niet inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kijk op zn profiel en kijk of daar een streepje doorheen staat
ben te luiquote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kijk op zn profiel en kijk of daar een streepje doorheen staat
En baggerenquote:
Baggeren sowieso.quote:
Ik snap het punt van lapohunten in het geheel al niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, kan erger. Maar hij doet er wel aan mee ja.
Bans mogen volgens mij niet besproken worden op Fok!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Nectar heeft een ban? Voor hoe lang?
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Nectar heeft een ban? Voor hoe lang?
Ik begon hem net aardig te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maandquote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.
Verdomme, echt waar?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezz je staat hoger dan mij in de cijfers
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik begon hem net aardig te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook ja, geweldige user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rezania is een baasquote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rezz je staat hoger dan mij in de cijfers
Eindelijk gevondenquote:
Oh da's wel fijn!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
@ MK: Morgen een erg interessant gesprek en dat wordt hopelijk een mooie doorstart! Tien minuten loopafstand, dus ik ben erg benieuwd
Succes!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
@ MK: Morgen een erg interessant gesprek en dat wordt hopelijk een mooie doorstart! Tien minuten loopafstand, dus ik ben erg benieuwd
Ik dacht dat je ontslag had genomen omdat je de werksfeer niet uit kon staan? Succes trouwens.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef Intronic het volgende:
Twee vriendelijke users waar we helaas afscheid van moeten nemen.
Bedankt! Stond ook al wat over in het ABO gedeelte, komt helemaal goed!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh da's wel fijn!![]()
Succes alvast
Hij kwam van een lange lange ban, afspraken mee gemaakt, afspraken geschonden, maand weg nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
48 uur denk ik? Meestal zo in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |