quote:Op donderdag 1 september 2011 01:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Deze man weet van wanten.
Juist, ik weet er alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de basisregels en zo.quote:
Gewoon geen beloftes meer maken dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan echt mijn beloftes niet nakomen he
als het om slapen gaat_
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik weet er alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van me gaat nu slapen, en de andere helft blijft hier lurken. Trusten, dame en heren.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon de basisregels en zo.
Second dribble, makkelijk weet ik wel.
Lopen, wanneer is iets lopen? Meer dan aantal stappen (weet niet precies hoeveel) zonder stuiteren
3 puntenlijn weet ik wel.
Bal uit handen slaan, wanneer? mag niet
De bal uit iemand handen slaan mag helemaal niet? En de gymlerares bleef maar volhouden dat dat mag.quote:
Ja je mag niet meer dan een bepaald aantal seconde in dat vak bij de basket staanquote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
De bal uit iemand handen slaan mag helemaal niet? En de gymlerares bleef maar volhouden dat dat mag.Maar zijn er nog andere basisregels die ik mis nu?
Trusten!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De helft van me gaat nu slapen, en de andere helft blijft hier lurken. Trusten, dame en heren.
Trustequote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten, bedankt. Ik maak er wel 10 seconden van, erg goed zijn de tweede jaartjes niet in basketbal.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja je mag niet meer dan een bepaald aantal seconde in dat vak bij de basket staan
Dat wist ik dus niet, maar is eigenlijk wel een mooie regel, ga ik toepassen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
En je mag als je de middelijn gepasseerd bent niet meer terug over de middellijn
volgens mij was het 7 seconde maar ik weet niet zekerquote:Op donderdag 1 september 2011 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten, bedankt. Ik maak er wel 10 seconden van, erg goed zijn de tweede jaartjes niet in basketbal.
Welterusten.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het zijn de tweedejaars waarvoor ik een basketbaltoernooi moet organiseren, ik geef ze wel wat extra bedenktijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
volgens mij was het 7 seconde maar ik weet niet zeker
coulant van jequote:Op donderdag 1 september 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn de tweedejaars waarvoor ik een basketbaltoernooi moet organiseren, ik geef ze wel wat extra bedenktijd.
Behalve dat het tweedejaars zijn, zijn het ook nog autisten, ik maak er wel 15 seconden of zo van.quote:
MK je bent nog wakkerquote:Op donderdag 1 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dat was een verkapte geefmijaandacht post
no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |