Ik dacht dat je vrij had vandaagquote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar school gegaan hoor.Ik heb zelfs heel sportief meegedaan aan een basketbalwedstrijd.
Alleen donderdag en vrijdag.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrij had vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Fok! heeft een slechte invloed op mijn sociale leven![]()
Vanaf morgen ga ik minder Fok!kenTsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt gewoon hoor.
Mijn laatste 3 dagen vrijheid vieren.
En dat ga je zeker hier doen, kan niet wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb vrijdag ook vrij, dus als ik een kutklas heb heb ik 3 dagen om uit te huilen.
Ja want jullie zijn mijn steun.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat ga je zeker hier doen, kan niet wachten.
verleidelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tsss
Je komt gewoon hoor.
Mijn laatste 3 dagen vrijheid vieren.
Vieren.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:26 schreef Rezania het volgende:
Wel lekker rustig zo met zijn drieën.
Koude ham! einzeinz!quote:
Het is maar dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koude ham! einzeinz!
Deze faalt echt heel hard.
Ik, wat moet je weten?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
Wie weet hier trouwens iets van basketbal? Ik moet volgende week een basketbaltoernooi organiseren voor een cijfer voor gym en ik weet er maar weinig van.
Deze man weet van wanten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |