kruidvat heeft uitgebreider aSsortiment dusjaaquote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef detandenfee het volgende:
probeer etos/trekpleister volgende keer
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef boekenplank het volgende:
Je zoekt het zelf op dus niet zeuren.
Kreeg je je foundation spul wel terug?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kreeg je je foundation spul wel terug?
Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaald
Ja, dat doet dat paupervolk niet dus kun je beter naar een alternatief zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@quote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?
dan heeft ze wel lef, ik zou echt facking boos zijn gewordenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@
ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
TS, dit is al je tweede klacht over die Kruidvat, schrijf eens een klachtbrief naar het management van die Kruidvat.
Wie niet waagt wie niet wint. En stuur dan ook even een klachtbrief naar het hoofdkantoor van de Kruidvat.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komen
ik zie het vakkenvullers bij 1 van de ah's waar ik kom ook wel eens doen. echt, te sneu voor woorden. aanpakken, die bedrijfslijder!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ts gaat weleens lekker shoppen weetje, ts was vandaag bij de kruidvat. Hier zaten wat meisjes achter de kassa's met dames in de dops looks die naar hun collega's schreeuwden en ook allemaal straattaal gebruiken. Ik vind dit niet normaal als je achter de kassa zit hoor je er verzorgd uit te zien en praat je netjes en je bent met de klant bezig.
Eerder zat een meisje achter de kassa haar nagels te lakken ook lekker beleefd.
Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje! Ook zie ik weleens wat groepjes hangen voor en in kruidvat enzo maar sinds er bewakers staan wat minder.
Klacht: de klanten envooral personeel bij kruidvat zijn onbeschoft
Bedoel je die in de grote houtstraat. Ik vroeg: mevrouw kunt u mij misschien vertellen waar de niveau silver protection staat? Antwoord: Ja ergens achter ga maar kijken....quote:Op donderdag 1 september 2011 01:55 schreef Scjvb het volgende:
In het Haarlemse Kruidvat is alles goed geregeld.Zowel vriendelijk personeel als groot assortiment.
En het is al bijna een feest om daar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |