abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101436747
Ts gaat weleens lekker shoppen weetje, ts was vandaag bij de kruidvat. Hier zaten wat meisjes achter de kassa's met dames in de dops looks die naar hun collega's schreeuwden en ook allemaal straattaal gebruiken. Ik vind dit niet normaal als je achter de kassa zit hoor je er verzorgd uit te zien en praat je netjes en je bent met de klant bezig.

Eerder zat een meisje achter de kassa haar nagels te lakken ook lekker beleefd.

Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje! Ook zie ik weleens wat groepjes hangen voor en in kruidvat enzo maar sinds er bewakers staan wat minder.

Klacht: de klanten envooral personeel bij kruidvat zijn onbeschoft
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101436754
Weer het Kruidvat kassameisje verhaal? :') Ga naar de Kruidvat in Sassenheim, daar hebben we dit soort paupervolk niet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101436791
probeer etos/trekpleister volgende keer
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_101436810
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef detandenfee het volgende:
probeer etos/trekpleister volgende keer
kruidvat heeft uitgebreider aSsortiment dusjaa
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101436820
Je zoekt het zelf op dus niet zeuren.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_101436844
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef boekenplank het volgende:
Je zoekt het zelf op dus niet zeuren.
hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
pi_101436917
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

hoezo oik heb recht kruidvat te bezoeken en het is een professioneel bedrijf ik geef geld aan de kruidvat dus zij moeten normaal doen
Kreeg je je foundation spul wel terug? :')
pi_101436929
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Kreeg je je foundation spul wel terug? :')
nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaald
pi_101436955
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

nee moest dus naar andere kruidvat fietsen helemaal in leidschendam daar hadden ze die wel en is ie niet door een andere klant uit mn mandje gehaald
Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?
pi_101436959
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

Ja, dat doet dat paupervolk niet dus kun je beter naar een alternatief zoeken.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 1 september 2011 @ 01:10:52 #11
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101436969
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Heb je gezien dat die klant dat spul uit je mandje pakte of kwam je er later achter?
jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@
pi_101436989
TS, dit is al je tweede klacht over die Kruidvat, schrijf eens een klachtbrief naar het management van die Kruidvat.
pi_101436994
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

jaa zag het ik zei er nog wat van maar werd uitgescholden die bezemina =@
dan heeft ze wel lef, ik zou echt facking boos zijn geworden :(
  donderdag 1 september 2011 @ 01:15:14 #14
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101437044
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
TS, dit is al je tweede klacht over die Kruidvat, schrijf eens een klachtbrief naar het management van die Kruidvat.
ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komen
pi_101437066
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

ga ik ook doen maar heeft geen zin tis net ah wat ze ook doen mensen blijven komen
Wie niet waagt wie niet wint. En stuur dan ook even een klachtbrief naar het hoofdkantoor van de Kruidvat.
pi_101437100
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ts gaat weleens lekker shoppen weetje, ts was vandaag bij de kruidvat. Hier zaten wat meisjes achter de kassa's met dames in de dops looks die naar hun collega's schreeuwden en ook allemaal straattaal gebruiken. Ik vind dit niet normaal als je achter de kassa zit hoor je er verzorgd uit te zien en praat je netjes en je bent met de klant bezig.

Eerder zat een meisje achter de kassa haar nagels te lakken ook lekker beleefd.

Behalve het personeel zijn er ook veel rare klanten bij de kruidvat ik had een keer een mandje laatste lichtste essence mousefoundation helemaal blij pakt iemand anders die gewoon uit mijn mandje! Ook zie ik weleens wat groepjes hangen voor en in kruidvat enzo maar sinds er bewakers staan wat minder.

Klacht: de klanten envooral personeel bij kruidvat zijn onbeschoft
ik zie het vakkenvullers bij 1 van de ah's waar ik kom ook wel eens doen. echt, te sneu voor woorden. aanpakken, die bedrijfslijder!
  donderdag 1 september 2011 @ 01:20:09 #17
352805 iCarly
Prettig gestoord!
pi_101437116
Oke, ....
Ik oordeel over niemand, maar dan moeten ze wel normaal doen.
pi_101437209
Ook daarom trekpleister.
pi_101437287
Wat moet je met die rommel en allerhande teringzooi dat toch niet werkt?
Google is your friend, abuse your friends
pi_101437552
Hangen voor de Kruidvat _O_ Morgen weer.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 1 september 2011 @ 01:54:11 #21
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_101437737
Lekker boeie je werkt nog steeds bij de Bristol? Ouwe tokkie van me ;)

xxxx

One luv morgen kom ik u berijden :D

jekentmeniet
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 1 september 2011 @ 01:55:00 #22
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_101437751
In het Haarlemse Kruidvat is alles goed geregeld. *O* Zowel vriendelijk personeel als groot assortiment. ^O^ En het is al bijna een feest om daar te zijn. w/
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_101437762
Wanneer begint Dames in de dop weer? _O_
  donderdag 1 september 2011 @ 01:58:50 #24
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_101437798
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:55 schreef Scjvb het volgende:
In het Haarlemse Kruidvat is alles goed geregeld. *O* Zowel vriendelijk personeel als groot assortiment. ^O^ En het is al bijna een feest om daar te zijn. w/
Bedoel je die in de grote houtstraat. Ik vroeg: mevrouw kunt u mij misschien vertellen waar de niveau silver protection staat? Antwoord: Ja ergens achter ga maar kijken....

:S? maar....uh....werk je hier niet om mij dat dan even te laten zien enzo...? uhhh? wat....
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_101437855
Waarom pakte jij het niet terug dan?
The world of SKA music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')