Klopt, ik moet daarom ook wegenbelasting betalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij bent lang
in 2 stappen ben je al op je bestemming
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, ik moet daarom ook wegenbelasting betalen.
En dan roept iedereen altijd: 'Kiek um goan!' Dat is echt fantastisch!quote:
neehoorquote:Op donderdag 1 september 2011 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan roept iedereen altijd: 'Kiek 'em goan!' Dat is echt fantastisch!
Laat me raden, jij bent afhankelijk van het OV, je fiets en je ouders?quote:
Nee dat niet, want je bent dunquote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik belast de wegen te erg. Al die deuken van mijn enorme voeten en zo.
Ja, so?quote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent afhankelijk van het OV, je fiets en je ouders?
Oja, dan vinden ze me gewoon te lang.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dat niet, want je bent dun
Ja idd. Je staat teveel voor de stoplichten enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oja, dan vinden ze me gewoon te lang.
Over jou zeggen ze dus nooit: 'Kiek um goan!'quote:
Ik moet 14km naar school reizen, daar doe ik een half uur met de scooter over, 45 minuten op de fiets en een uur met de bus. Ik kies dan voor de scooter.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit, als je alles in de buurt hebt, heb je daar toch geen last van.
Nee want als ik langskom valt iedereen gelijk stil.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over jou zeggen ze dus nooit: 'Kiek um goan!'Je bent gewoon jaloers.
Ja, vooral die stoplichten die dan helemaal boven de weg hangen. Daar sta ik dan precies voor. Iedereen boos dit dat, echt fantastisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd. Je staat teveel voor de stoplichten enzo
Ultimate trolling.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral die stoplichten die dan helemaal boven de weg hangen. Daar sta ik dan precies voor. Iedereen boos dit dat, echt fantastisch.
Hihi, 10 minuten voor mij, naar zo'n beetje overal waar ik heen moet.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 14km naar school reizen, daar doe ik een half uur met de scooter over, 45 minuten op de fiets en een uur met de bus. Ik kies dan voor de scooter.
quote:Op donderdag 1 september 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee want als ik langskom valt iedereen gelijk stil.
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!quote:
Inderdaad, ik heb dat alleen wel gemist. Helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!
Haters gone hate enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat en de Youtube-pagina van Bieber hacken, dat is ook een ultieme troll actie!
Er zitten mensen in mijn klas, die twee minuten van school af wonen en dan gaan ze klagen dat ze zo vroeg op moeten staan. Ik sta om 7 uur op, zij om half 9.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, 10 minuten voor mij, naar zo'n beetje overal waar ik heen moet.
Die reacties! Prachtig!quote:Op donderdag 1 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat alleen wel gemist. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |