ik huilenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik moest een heel klein beetje ietsiepiesie glimlachen
rozemarijn niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
er zit rozemarijn op je rug
Inderdaad! Hartstikke lekker!quote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rozemarijn niet kunnen waarderen
jij hebt graag rozemarijn op je rug?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rozemarijn niet kunnen waarderen
JAquote:Op donderdag 1 september 2011 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij hebt graag rozemarijn op je rug?
Wie niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij hebt graag rozemarijn op je rug?
Wat kan je eruit opmaken?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:57 schreef LompeHork het volgende:
88? Ik mag hopen dat je niet bedoeld wat ik er uit kan opmaken.
Beach niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Eighty-eight is used as code among Neo-Nazis to identify each other.[3] H is the 8th letter of the alphabet, so 88 is taken to stand for HH which in turn means Heil Hitler.[4] For example, the number is used in the song "88 rock'n'roll band" by the neo-Nazi group Landser. The late convicted Order terrorist David Lane wrote "Fourteen Words" and 88 Precepts, and the numbers are often found in combination (1488, 14/88, etc.). This form of the number has inspired the naming of the groups Column 88, Unit 88, White Legion 88 and Barselc88. Holocaust museum shooter James von Brunn often signed his writings as "JVB-88."
Electric Six (It Ain't Punk Rock) - "Number 88, Number 88, Number 88". However, the subsequent lyric "Why are all the white people filled with hate?" may imply the suggestion here is related to that detailed above.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beach niet kennenasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zeker te veel vrije tijd in de gevangenis.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wat mensen allemaal wel niet bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |