Yvonne, zou het geen goed idee zijn als je mensen kon blokken in je fobo?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hè
ben ik het mee eensquote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Yvonne, zou het geen goed idee zijn als je mensen kon blokken in je fobo?
helaas net gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu klopt het.
[..]
Ja, echt wel, ben nog nooit zo blij geweest. Moet gewoon huilen van vreugde.![]()
Weet ik, maar ik voorkom liever een conversatie dan dat ik hem halverwege nog eens moet blocken.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt hem zelf blocken in je pm systeem hè
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor kleine incidenten wel ja, ervaring spreekt voor zich (tering, wat deed ik toen allemaal?)
Ik kreeg één DM van hem, ik stuurde een reactie en toen blokte ik hem.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik voorkom liever een conversatie dan dat ik hem halverwege nog eens moet blocken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Brave jongen zoquote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Is mij nog nooit gebeurd. Ik ben ook zo braaf.
Op één klein dingetje na.
Volgende keer gewoon bij mij meldenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kreeg één DM van hem, ik stuurde een reactie en toen blokte ik hem.Stom zeikkind dat het is, zich altijd als een troll gedragen en pissig worden als mensen commentaar leveren.
hallo ik ben geen Fok!chickquote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
alsof je zoveel fans hebt
Als je pic doet heb je gelijk alle fok!chicks achter je aan weet je toch.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hallo ik ben geen Fok!chick
Moet je eens overleggen met Piraniaquote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb liever echte chicks achter me aanquote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je pic doet heb je gelijk alle fok!chicks achter je aan weet je toch.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb liever echte chicks achter me aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |