Waar heb jij het nou weer over.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:02 schreef ruud.nl het volgende:
Een zwart schild was beter geweest inderdaad.
Dat het beter zou zijn geweest om een zwart schild naar achter schieten i.p.v. een rood schild, tenminste, als je in 2e positie ligt.quote:
Ik ben ook wel 1ste geworden uiteindelijk, daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat als je 2de staat je een rood schild achteruit vuurt, dán ben je pas een prutser.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:03 schreef Knekwurst het volgende:
Meestal kun je die wel ontwijken? Je kan er gewoon niet mee omgaan. En als je derde rijdt krijg je zwaar veel betere wapens dus je moet die nummer 2 makkelijk kunnen pakken..
Prutser.
Niet als je als 2de zijnde de 1ste kan inhalen door dat item, nee. Je wil toch 1ste worden?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef ThE_ED het volgende:
Dus iemand gebruikt zo'n item dat bedoeld is om tegenspelers te naggen om z'n tegenspeler te naggen en dat vind je dan niet goed?
Komt eraan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef afcajos het volgende:
Een kleine uitleg+PAINTS voor leken zoals ik die dit topic niet snappen?
dan ben ik mede dronken, waar gaat dit over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:15 schreef Sanderrrr het volgende:
Ben ik nu echt zó dronken dat ik geen reet van dit hele topic snap?
Mario Kart?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:15 schreef Sanderrrr het volgende:
Mario Kart?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:18 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
dan ben ik mede dronken, waar gaat dit over?
ik wel... de eerste moet je pas op et laatste moment wegknallen, iedereen achter je houd je gewoon zo ver mogelijk van je afquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:01 schreef GGMM het volgende:
Dat doe je toch niet?Terwijl ik 3de sta en ik word er natuurlijk door geraakt.
Ipv dat je hem op de eerste vuurt zodat je zelf 1ste kan worden, ga je hem naar achteren schieten, nutteloos figuur.
Ik snap dat soort mensen niet.
Ja, nouja, soms wil je ook gewoon je tegenspeler narren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je als 2de zijnde de 1ste kan inhalen door dat item, nee. Je wil toch 1ste worden?
Verkapte kijk-mij-dronken-zijn-postquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:15 schreef Sanderrrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |