Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik blijf gewoon 2 dagen wakker daarna slaap ik 1x normaal. Skip gewoon een dagje.
Genaial
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik blijf gewoon 2 dagen wakker daarna slaap ik 1x normaal. Skip gewoon een dagje.
Genaial
Ah vandaar. Je zult erg bilj zijn om te horen dat ik de dvd inmiddels in m'n bezit heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik kreeg spasmen van je probleem, zo bedroevend vondt ik het.
Beïnvloedt.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.
Dan ben ik eigenlijk helemaal niet blij voor je, maar nog droeviger. Je had die film gewoon nooit moeten zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar. Je zult erg bilj zijn om te horen dat ik de dvd inmiddels in m'n bezit heb.
Bleek wel een enorme kutfilm te zijn trouwens.
True. Maar die kreeg 300 reactiesquote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef gamezz het volgende:
Toch blijf ik je 'Ik eet'-topics missen. Laatste is alweer een tijd geleden.
Klopt, het was echt zo'n ontzettende kutfilm.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ben ik eigenlijk helemaal niet blij voor je, maar nog droeviger. Je had die film gewoon nooit moeten zien.
Ja klopt, maar ik zeg ook niet dat ik twee dagen niet ga slapen. Het is bijna bedtijd voor mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beïnvloedt.
Jij hebt er ook al last van.
kankerhomoquote:Op donderdag 1 september 2011 04:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gaan slapen als ik jou was. Het beïnvloed je typen.
quote:
Die tijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:55 schreef BBQSausage het volgende:
De "Mensen die" topics mis ik ook wel trouwens.
[ afbeelding ]
Ach, de chaos in die screenshot is in 8 minuten tijd ontstaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die tijden.Was KLB eerst drukker of lijkt dat maar zo?
Dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, de chaos in die screenshot is in 8 minuten tijd ontstaan.Dus het zal wel iets drukker geweest zijn ja.
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 05:02 schreef gamezz het volgende:
Zijn die topics allemaal verwijderd? Ik kan er niet 1 terugvinden.
Mja, alsof we dat tegenwoordig zouden laten staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:02 schreef gamezz het volgende:
Zijn die topics allemaal verwijderd? Ik kan er niet 1 terugvinden.
Heel KLB was dus op slot gezet.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:04 schreef BBQSausage het volgende:
Enige overblijfselen; http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |