Zonde. En het was er nog zo hardstikke gezellig.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat inmiddels dood is
Wel m'n eerste note.
Nou, oorlog, dat piratenforum was gewoon een (slechte) lemming.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste note kwam door een oorlog tussen de twee fora die er hadden moeten komen, waarvan er uiteindelijk maar één is gekomen. Waardoor jij en gamezz mod zijn geworden.
Ja, maar niet zo heel erg druk, dus dat was wel jammer. Allemaal door die stomme scholen.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zonde. En het was er nog zo hardstikke gezellig.
Nou, slecht, slecht, ik had erg veel tijd gestoken in het aanpassen van die OP.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nou, oorlog, dat piratenforum was gewoon een (slechte) lemming.
Je hebt de verkeerde post gequote.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel erg druk, dus dat was wel jammer. Allemaal door die stomme scholen.
We hadden wel 4 verschillende stijlen!!!!
Klopt ja. ff editen en daarna nog een reactie geven op de quote die ik nu per ongeluk aanklikte, moment.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde post gequote.
Aanpassen ja. Jatten is typisch iets voor piraten.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, slecht, slecht, ik had erg veel tijd gestoken in het aanpassen van die OP.
Daarom was die OP ook zo goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:31 schreef gamezz het volgende:
[..]
Aanpassen ja. Jatten is typisch iets voor piraten.
Held.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn eerste note kwam door een oorlog tussen de twee fora die er hadden moeten komen, waarvan er uiteindelijk maar één is gekomen. Waardoor jij en gamezz mod zijn geworden.
En welterustenquote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Maar deze held gaat zijn bed opzoeken. Ik ben weer beschikbaar als held tussen ħ13:00 en ħ16:30, en tussen ħ19:00 en ħ5:00.
Fijne nacht verder, groetjes.
Ik klikte.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het plaatje in m'n derde note doet hetnog steeds, en dat terwijl het al 4 jaar oud is.
Toedelsquote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Maar deze held gaat zijn bed opzoeken. Ik ben weer beschikbaar als held tussen ħ13:00 en ħ16:30, en tussen ħ19:00 en ħ5:00.
Welterusten.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:38 schreef BBQSausage het volgende:
Dag Pimmetje.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten modjes
Ja, vandaar m'n editquote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon echt ħ hoor, als in, plusminus?
Trusten!
Welterusten Pim.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten modjes
Daar kwam ik zojuist ook achter iddquote:Op donderdag 1 september 2011 05:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik klikte.Die she-male doet het ook nog steeds.
#9quote:Op donderdag 1 september 2011 05:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kwam ik zojuist ook achter idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |