quote:
Kutfilm is dat zegquote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Inderdaad wel behoorlijk stil hier! Daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Vanavond naar Cowboys & Aliens, ik ben erg benieuwd, de trailers zien er wel goed uit.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Inderdaad wel behoorlijk stil hier! Daar moet natuurlijk wat aan gedaan worden.
Vanavond naar Cowboys & Aliens, ik ben erg benieuwd, de trailers zien er wel goed uit.
In VS werd ie zo groots aangekondigd enzo, wij naar Universal Studios om daar in de bios te kijken. Zaten echt 5 man ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver
Nouja, ik zie het vanzelf, bioscoopbonnen gehad, dus het is toch semi-gratis
Tof, daar gaan we volgende week heen met wat vrienden, ik was al fan van de voorgaande delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Rise of the planet of the apes is in ieder geval wel een aanrader
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In VS werd ie zo groots aangekondigd enzo, wij naar Universal Studios om daar in de bios te kijken. Zaten echt 5 man ofzo![]()
Inderdaad, heb hem ook al gezien. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog een remake gaan maken van The Planet of the Apes, als vervolg.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Rise of the planet of the apes is in ieder geval wel een aanrader
Is hij zo goed dan? Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem ook al gezien. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog een remake gaan maken van The Planet of the Apes, als vervolg.
Ik heb studiemiddag.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef Rezania het volgende:
En toen was het stil...
Iedereen is zeker aan het werken of op school, ik heb medelijden voor ze.
quote:
Mijn school heeft twee studiedagen, ik ben vandaag en morgen vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen 13:50 uit.HET LEVEN IS MOOI. 'T IS BIJNA VRIJDAG.
Chillquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mijn school heeft twee studiedagen, ik ben vandaag en morgen vrij.
Ik vond hem wel goed ja, het is een verhaal aan wat er vooraf ging aan The Planets of the Apes. Die film uit 1968. Wel creatief gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is hij zo goed dan? Ik ga hem waarschijnlijk vanavond kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |