Arme Pluto. Al snap ik het niet helemaal maar goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mickey Mouse had een hond, Pluto. Nu Mickey veranderd is in een verlepte versie, genaamd Goofy, wordt Pluto verwaarloosd.Dat gun je zo'n lieve hond toch niet?

Te lui voor deze actie?quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nou, dat heeft er meer mee te maken dat ik te lui ben om te painten.

Ik kan hem zo ophalen ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden indiaantje spelen.Heb jij je indianenpak al weer klaarliggen?

Ik voer het gewoon meteen écht uit, zodat de anti Goofy PI voor altijd in mijn PI keuzes staat.quote:

Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ons ding was man.

Top. Je bent de beste admin ooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voer het gewoon meteen écht uit, zodat de anti Goofy PI voor altijd in mijn PI keuzes staat.
[ afbeelding ]

Maar ik heb niets meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan hem zo ophalen ja.

quote:Op donderdag 1 september 2011 04:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Arme Pluto. Al snap ik het niet helemaal maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens goed. Mickey met Pluto, en Goofy met Pluto. Beide lange oren, beide een witte bek. Beide een zwarte neus, beide witte handschoenen.
Goofy is een verlepte, crackverslaafde versie van Mickey. Daar moet je geen respect voor hebben.
[ Bericht 6% gewijzigd door BBQSausage op 01-09-2011 04:33:34 ]

Dat gebit ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens goed. Mickey met Pluto, en Goofy met Pluto. Beide lange oren, beide een witte bek. Beide een zwarte neus, beide witte handschoenen.
Goofy is een verlepte, crackverslaafde versie van Mickey. Daar moet je geen respect voor hebben.

Daar doe ik het dan maar mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij blijft altijd mijn nummer één indianenbroeder, dat wel.

True.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, jij bent de beste mod ooit.

Trusten man, sterkte met je wekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm nouja ik ga slapen dus ik zocht even een topic op om dat aan wat mensen te laten weten
Tot over 4 uur wrede wekker

Een pijnlijke stilte.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:28 schreef BBQSausage het volgende:
En toen was iedereen in shock en durft niemand hier meer te posten.

Dat kan ook, er zijn vast genoeg indianen geweest zonder al die veren en shit. Puur natuur.quote:Op donderdag 1 september 2011 04:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga in je Adam kostuum dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |