Ik heb meestal geen zin in wow na mijn werkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
4 minuten wachttijd voor Outland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
Voor de masterchef Aussiechef kijkers. Die kennen Adriano Zumbo wel.
Die gek had weer wat leuks bedacht.
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool!!
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo wat mooi! Daar is mijn peperkoekenhuisje maar kleuterbroddelwerk bij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Trusten vastquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Relax ze!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die man is tof!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit naar het VK emigreer blijft het bij dat witte huisje aan een loch in de highlands van Schotland met schaapjes met zwarte koppies om het huis en achterin de schuur een illegale whiskystokerij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij moet wel een huis met logeerkamer als je gaat emigreren hoor
Hmm die cottages,wanneer gaan die open?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en een camping en self caterering cottages en en en...
![]()
Ja, route?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
Van de B&B van B&G naar de cottage van S&T.
Waar kan ik boeken?
op verzoek het hele jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm die cottages,wanneer gaan die open?
Hmm.. klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben vorige week onze eerste 'B&B' gasten gehad in de gastenslaapkamer (mijn moeder en tante kwamen twee dagen langs)! Heb zelfs Engels ontbijt voor ze gemaakt (wel een simpele versie) en kan niet wachten tot de volgende gasten komen
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
Zelf weten Pee. Ik ken de oefeningen, ik weet dat ik er baat bij heb en ik doe ze niet thuis.
Moet je dan niet aan sommige dingen voldoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben vorige week onze eerste 'B&B' gasten gehad in de gastenslaapkamer (mijn moeder en tante kwamen twee dagen langs)! Heb zelfs Engels ontbijt voor ze gemaakt (wel een simpele versie) en kan niet wachten tot de volgende gasten komen
Engels ontbijt......een van de megaplusdingen van een vakantie in GBquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?
Lijkt me meer dan genoeg reden om op te houden over het bezoeken van een sportschool om dit soort oefeningen te doen.
De enige reden waarom ik evt zou gaan zou een heel dringend advies van de fysio zijn en dan alleen nog als de beste man me duidelijk heeft gemaakt waarom het niet thuis zou kunnen.
. Je kan het thuis ook. Maar zou je dat ook doen? Ik kan het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?
Lijkt me meer dan genoeg reden om op te houden over het bezoeken van een sportschool om dit soort oefeningen te doen.
De enige reden waarom ik evt zou gaan zou een heel dringend advies van de fysio zijn en dan alleen nog als de beste man me duidelijk heeft gemaakt waarom het niet thuis zou kunnen.
En wat Sun zegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan sommige dingen voldoen?
QFT. Die pijntjes kun je echt verhelpen met het trainen van je spieren, simpel zat. En dat wij nu zo reageren heeft voor een groot deel te maken met jouw immer overtrokken reactie op sportscholen. Ik kan me voorstellen dat je het niks vind, maar ja, je kjnt er wel resultaat boeken. Ik voelde me ook een dikke loser toen ik er net kwam. Maar hey, ik kom daar voor mezelf, om af te vallen en sterker te worden. Wandelen en fietsen zij hartstikke gezond en goed, maar als je echt stappen wilt zetten moet er toch meer gebeuren. En misschien kun je thuis wel wat doen, maar daar bereik je nooit wat je met de mogelijkheden van een sportschool misschien wel kan bereiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoor![]()
Sunny: kom als je in de buurt bent gerust eens langs! We zijn een beetje terughoudend met mensen die we nog niet kennen meteen laten overnachten, maar het niet kennen kan veranderen natuurlijk!
Ik las een officieel B&B.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoor![]()
Sunny: kom als je in de buurt bent gerust eens langs! We zijn een beetje terughoudend met mensen die we nog niet kennen meteen laten overnachten, maar het niet kennen kan veranderen natuurlijk!
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
. Je kan het thuis ook. Maar zou je dat ook doen? Ik kan het niet.
Krijg je daar een enkeltje gipskamer bij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
De nieuwe damesschoenenmode voor de zomer van 2012 is ook al bekend.
Geert Dalesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou.. we willen van de zomer eigenlijk naar zuid-engeland, maar misschien dat de 'Dales' ook de moeite waard zijn. Dan zitten we vlak bij
Onze sportschool heeft fysio's in huis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
En sporten bij de fysio vind ik een optie die beduidend beter is dan de sportschool. Ook omdat ik iets meer vertrouwen heb in een fysio.
Je hebt hier de Dales, de Moors en het Peak District, allemaal relatief dicht bij elkaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou.. we willen van de zomer eigenlijk naar zuid-engeland, maar misschien dat de 'Dales' ook de moeite waard zijn. Dan zitten we vlak bij
Wellicht later als we groot zijn, maar dan meer voor de hobby voor ernaast zeg maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik las een officieel B&B.....
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt hier de Dales, de Moors en het Peak District, allemaal relatief dicht bij elkaaren allemaal mooi
Kijk voor de lol eens met google streetview rond
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
QFT. Die pijntjes kun je echt verhelpen met het trainen van je spieren, simpel zat. En dat wij nu zo reageren heeft voor een groot deel te maken met jouw immer overtrokken reactie op sportscholen. Ik kan me voorstellen dat je het niks vind, maar ja, je kjnt er wel resultaat boeken. Ik voelde me ook een dikke loser toen ik er net kwam. Maar hey, ik kom daar voor mezelf, om af te vallen en sterker te worden. Wandelen en fietsen zij hartstikke gezond en goed, maar als je echt stappen wilt zetten moet er toch meer gebeuren. En misschien kun je thuis wel wat doen, maar daar bereik je nooit wat je met de mogelijkheden van een sportschool misschien wel kan bereiken.
Dat krijg je maar voor een periode vergoed. Dan heb je een programma en moet je het zelf verder doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
En sporten bij de fysio vind ik een optie die beduidend beter is dan de sportschool. Ook omdat ik iets meer vertrouwen heb in een fysio.
Dus? Ik ben best bereid om te betalen voor zo'n omgeving. Meer iig dan voor een sportschool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat krijg je maar voor een periode vergoed. Dan heb je een programma en moet je het zelf verder doen.
Nouja, ook niet altijd goed want soms blijf je dan in oude status quo hangen wat soms ook niet ideaal isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn advies aan Pee: doe waar je je prettig bij voelt en laat je niets aanpraten!
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn advies aan Pee: doe waar je je prettig bij voelt en laat je niets aanpraten!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
. En ik heb me voorgenomen niets meer te doen wat ik niet prettig vind. Klaar!
[..]
Mijn ervaring is dat je uiteindelijk niet veel anders hoort in een sportschool. De therapeut stelt je programma op en begeleidt je. Maar als dat duidelijk is, kan een goeie sportschool je verder begeleiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Ik ben best bereid om te betalen voor zo'n omgeving. Meer iig dan voor een sportschool.
Iemand kan nog zo ontzettend gelijk hebben, als de ander het niet ziet zitten of weet dat hij het niet leuk gaat vinden en/of vol gaat houden, dan houdt 't op!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..
Helemaal waar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd goed want soms blijf je dan in oude status quo hangen wat soms ook niet ideaal is
Het is nooit goed
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo ontzettend gelijk hebben, als de ander het niet ziet zitten of weet dat hij het niet leuk gaat vinden en/of vol gaat houden, dan houdt 't op!
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wil jij ook ff??
schiet nou eens op met die stomme scriptie van je man!!![]()
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.
Ooit kon ik niks met zo'n poging, maar het was wel belangrijk dat het iemand kon schelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.
klinkt verstandig danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
MrLie gaat toch maar even naar de dokter, de zwelling neemt niet erg af, en volgens de fysio in de sportschool moest hij wel uitkijken om geen blijvende schade aan te richten door te snel van alles te willen.
en groot gelijk heeft ie.. hij heeft ferkansiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertje pakt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertjewhisky pakt
En ik heb weekendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en groot gelijk heeft ie.. hij heeft ferkansie![]()
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Dat kan hij hier ook drinken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hij zit aan de pineau zei hij al eerder
acties Pee, acties heb je nodig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeen
Jawel! Wat voor donker bier heb je al gedronken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeen
* PdeHoog denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertje pakt
Geweldig! Je gaat iets doen wat je thuis ook kan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[me=PdeHoog]denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.
[/me]
Ik ga naar bed. De iPad is weer opgeladen en heeft nog twee afleveringen Rick Stein en twee afleveringen Haven in petto voor me.
Havenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[me=PdeHoog]denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.
[/me]
Ik ga naar bed. De iPad is weer opgeladen en heeft nog twee afleveringen Rick Stein en twee afleveringen Haven in petto voor me.
Dus? Slapen doe je toch ook thuis? En eten? En rondkijken? Moet ik me nou opeens anders gaan gedragen omdat ik op vakantie ben. Midden in de nacht op het grasveld gaan staan jodelen of zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geweldig! Je gaat iets doen wat je thuis ook kan!
Ja. Tofquote:
QFT. In je uppie tegen een tent aanstaren is ook niets.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zit die vent 's niet zo te pesten zeg!!
Heerlijk doen wat je wilt op vakantieal is dat hetzelfde als thuis, het is tóch anders als je op verkansie bent
Het is Ferkansiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk doen wat je wilt op vakantieal is dat hetzelfde als thuis, het is tóch anders als je op verkansie bent
Ik gebruik sinds kort conditioner... bevalt echt prima (van Neutral ook) maar ik heb elke keer (2X pw dus) een flinke kleut haar in mn handenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
Straks staar je 'm nog lek!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
QFT. In je uppie tegen een tent aanstaren is ook niets.
QFT! Zeker met die briljante bakker twee deuren verder. Vers brood elke ochtendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik al heel lang de zelfde leave-in conditioner en heb dit eigenlijk pas sinds vlak voor de vakantie heb ik het ideequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort conditioner... bevalt echt prima (van Neutral ook) maar ik heb elke keer (2X pw dus) een flinke kleut haar in mn handen
Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
Hormonen? Het weer??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..
Waar kan t door komen?
Ik ook ,maar da's stress bij mij....Exzeem lijkt ook alweer te komen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
boh! vers broodquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
QFT! Zeker met die briljante bakker twee deuren verder. Vers brood elke ochtenden de gauffres met chocolade / puddingvulling zijn ook niet verkeerd
Nee en ik zit mijn hoofd er op te breken wat er verder anders is dan anders..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon standaard volgens mij, dus ik zou het niet weten.
Voelt het ook anders?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Of ze wordt gewoon kaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Egniequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Je krijgt er saaie haren voor terug...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Kaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Hey!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, van een kale kip kun je niet plukken!
Sssst hij zit op z'n Ipad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
P, hoe lang zit je nog in Belgenland?
Hij is kalende?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen bij mij.quote:
dat is niet goed nee.. wel goed getimed qua vakantie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen bij mij.
Tis maar goed dat ik afstand kan nemen over 2 dagen, want ik heb het gevoel dat ik tegen een overspannenheidje aanzit
Leuk! Geniet ervan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Zo koffer gepakt. 12u morgen sta ik op Wijchen
. Paar daagjes naar Pa toe
.
Vrijdag terug helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
P, hoe lang zit je nog in Belgenland?
Oh, niet doen hoor. Gelukkig bijna vakantie..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik afstand kan nemen over 2 dagen, want ik heb het gevoel dat ik tegen een overspannenheidje aanzit
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en dat gaat wel beter dan vorige week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is niet goed nee.. wel goed getimed qua vakantie dus
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.. Maar ze redden het vast wel zonder je zo langquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en het gaat wel beter dan vorige week.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en dat gaat wel beter dan vorige week.
Heb nog 2 dagen om zo hier en daar wat te delegeren en reminders te mailen![]()
Het gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Geniet ervan.
Poesje gaat goed samen met BFleur?
Zo, en vanaf nu ga je verplicht relaxed doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dus. Wiske hadden we toch gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat. Ze kunnen nu wel al naast elkaar eten
.
Oh en poes heet vooralsnog Vlekje Maar weet niet echt of ik het daar mee eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Vlekje, neeeee Boor kom op dat kan leuker, creatiever!
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een kavia
![]()
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoVlekje is ook niet mijn keus, ook niet verzonnen. Wiske is dan wel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk nog even na
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja! Dat werkt! Meteen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, en vanaf nu ga je verplicht relaxed doen!RELAXEN
Ze lijkt echt heel veel op Wiske, ook dat nogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Vlekje is ook niet mijn keus, ook niet verzonnen. Wiske is dan wel leuker. Ik denk nog even na
Hoe zou iemand van de buitenkant ook aan je moeten kunnen zien dat je een kleine tumor op je nier hebt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Kut! De balletlerares van vriendinnetje stierf in de zomer aan kanker. Of ze ziet niet dat ik ook kanker heb, of ze wil het niet snappen. Ook goed.
Naja, ik heb vandaag verteld van de bult en dat ik geopereerd word.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zou iemand van de buitenkant ook aan je moeten kunnen zien dat je een kleine tumor op je nier hebt?
Boh! Spannend! Wanneer word je geopereerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik heb vandaag verteld van de bult en dat ik geopereerd word.
Doe maar, gister was je ook al zo moe!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb het koudIk ga geloof ik maar vast naar bed. Geen zin om nog langer op Thijs te wachten die aan het 'vergaderen' is (lees: biertjes drinken en over handbal praten)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe maar, gister was je ook al zo moe!
* krakkemieke Sun instopt en een verhaaltje vertelt
Ik sta op de wachtlijst, 2 e helft september.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh! Spannend! Wanneer word je geopereerd?
Yw!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dank! Altijd fijn om even ingestopt te worden.
Ik hoop niet, ik zie wel. Dat vind ik rustiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, da's dus wachten op 't telefoontje. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!
dat is bij mij om de hoek. indien zin in een bak koffie je bent welkom.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Zo koffer gepakt. 12u morgen sta ik op Wijchen
. Paar daagjes naar Pa toe
.
Trusten en ik zou je graag willen meeten. Al lang,lol!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
Da's ook een goede strategie
Ik ga zo ook maar 's afsluiten. Rondje WoW zit er weer op en ben héél duf vandaagvanmiddag ook al een uurtje op de bank liggen slapen
![]()
Fijne avond/nachtrust iedereen!
Trusten Zet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef z80 het volgende:
ik ga ook richting bed. had ik eigenlijk al een uur eerder moeten doen.
Gisteren naar Conan geweest in de sneak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goede film in de bios gezien
Rise of the Planet of the Apes is een aanrader
P wilde jij nog naar Conan?
Dat roep ik ook altijd tegen B.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Leukste moment: Conan die tegen een vrouw op z'n 'barbaars' roept:
'COME HERE, WOMAN!'
Hele zaal lag dubbel
Je voldoet aan de verwachtingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Na de muziek van Krakje wat rustigers
Da's wel rustig, maar ik had dit al gekozen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Na de muziek van Krakje wat rustigers
Ook mooi! Liev!quote:
Nope. Totale klassieke muziek noobquote:Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh leuk!
Kende je het? Of zulke muziek?
Ik kende en waardeerde alleen heel ouwe muziek. Mozart was al te modern.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Totale klassieke muziek noob. Wil me er wel meer in verdiepen
. Ben de muziek steeds meer aan het waarderen
.
Yup. En de apen ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goede film in de bios gezien
Rise of the Planet of the Apes is een aanrader
P wilde jij nog naar Conan?
die blijft fantastischquote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou opera is niks voor popmuziek?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren naar Conan geweest in de sneak.
Leukste moment: Conan die tegen een vrouw op z'n 'barbaars' roept:
'COME HERE, WOMAN!'
Hele zaal lag dubbel
Zeker doenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. En de apen ookkomend weekend denk ik maar
Dank jullie!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef PdeHoog het volgende:
Lein, feli en veel plezier vandaagKaas ook btw!
Voor alle andere ongelovige in dit topic. Zo lopen ze er normaal bij:quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou opera is niks voor popmuziek?
Oh ja, dat wist ik! Hoe was het?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Kaas & Lein
MoBlo, was laatst bij jullie
Er komt vast wel weer eens een gelegenheid!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten en ik zou je graag willen meeten. Al lang,lol!
Peter Koelewijn had een heel mooi nummer "Pachelbel's muziek", die heeft een tijdje op Youtube gestaan, maar is helaas verwijderd. Verder is hij bijna nergens te vindenquote:
Ik niet!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net m'n kado'tje open gemaakt, een 130-deling 12persoons bestekcassetteMaar dat wisten jullie al
Yepquote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net m'n kado'tje open gemaakt, een 130-deling 12persoons bestekcassetteMaar dat wisten jullie al
over t algemeen gaat t goed, beter dan verwacht. maar soms mis ik wel gezelschap, zeker nu ik ziek ben. maar ouders komen vanmiddag even op bezoek met cup-a-soupquote:Op donderdag 1 september 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
FFT, hoe bevalt het op jezelf wonen?
zie je nog wel wat van de steden?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:14 schreef borisz het volgende:
Ben Amsterdam al weer bijna uit. Volgende stop wordt Den Bosch.
Ja, dat kan inderdaad wel even wennen zijn! Maar ouders zijn er ook om je dan te komen vertroetelen als je ziek bent!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
over t algemeen gaat t goed, beter dan verwacht. maar soms mis ik wel gezelschap, zeker nu ik ziek ben. maar ouders komen vanmiddag even op bezoek met cup-a-soupje spiegel heb ik zilver geverfd en hangt in de gang waar ik iedere dag mn haar kam
Een komkommer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een leuk slank recept voor vanavond?
Babi pangang zonder vleesquote:Op donderdag 1 september 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een leuk slank recept voor vanavond?
Hm, ik weet niet of de super in mijn durp wel zwartebonenpasta verkoopt.. Maar ik onthoud het wel even!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heel veel sperziebonen met nog wat andere groente (broccoli, paprika, ui, bloemkool, courgette, etc.) wokken met zwarte bonenpasta en kipfilet in blokjes met wat sambal badjak![]()
Dat is hier een nieuwe favoriet. Eventueel te serveren met wat rijst/noodles
kort helaas. Mogelijk over een tijdje weer.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik! Hoe was het?
Zal volgende keer op tijd waarschuwen. Kan dan wel wat spullen meenemenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier ook moeilijk te krijgen...
Maar heb het volgens mij gezien bij de winkel waar ik ook m'n sambal oelek heb gevonden, dus binnenkort maar even kijken!
Ik mis mijn Internationale supermarkt hier wel heel erg, heb nog niets vergelijkbaars gevonden en voel me soms heel erg onthand, want daar hadden ze eigenlijk álles!
Mooie jongen is je broer zegquote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef Aure het volgende:
Mooi bestek Lein! En gefeliciteerd
Bruiloft was trouwens geweldig, degene die ik op facebook heb kunnen daar wat foto's zienEn nu is school weer begonnen, dus druk druk druk...
Haha dit hoor ik echt altijdquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een mooie knappe donkere jongen worden.
ehm, geenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
En die achterkant van de trouwjurk van Aure's schoonzus
Hoeveel Pippa Middleton-vergelijkingen waren die dag gemaakt?
Beetje vissen naar complimentjesquote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een mooie knappe donkere jongen worden.
Vastquote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beetje vissen naar complimentjes
ik vind je al een mooie knappe donkere jongen
Hij is bijna 29quote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee
Lijkt op de rug van Pippa Middleton![]()
Hoe oud is je broer eigenlijk? En heb je uiteindelijk nog iemand meegenomen?
Heel verstandig.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij is bijna 29en nee, het was me geen ruzie waard om iemand mee te nemen, dus heb dat niet meer gedaan
het was zijn bruiloft, niet de mijne
Was geen hengel, was uitspraak van ambitie.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je niets wilt vangen moet je ook geen hengel uitgooien
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooie Jongen? Zei daar iemand Mooie Jongen?
ik heb je toegevoegd!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb Aure niet op FB, dus kan het ook niet zien.
Yeah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, behalve dat ie ook donker haar heeft.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ie ook donker haar heeft.
same herequote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb Aure niet op FB, dus kan het ook niet zien.
Er zit wel wat Aziatisch (??) in Aure en haar broer.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt steertafeltje ook op Aurebroer
je mag me wel toevoegen hoor! Moet je even op Lein dr prikbord kijken, daar heb ik vanochtend een felicitatie op gezetquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Aure het volgende:
[..]
je mag me wel toevoegen hoor! Moet je even op Lein dr prikbord kijken, daar heb ik vanochtend een felicitatie op gezet
Mooiquote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef Aure het volgende:
[..]
ehm, geen![]()
Ze heeft de jurk trouwens laten ontwerpenWant ze wilde per se een jurk met zo'n achterkant haha
Met een spina bifida.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef Aure het volgende:
Ze heeft de jurk trouwens laten ontwerpenWant ze wilde per se een jurk met zo'n achterkant haha
quote:
Maaltijdsalade met zalm en garnalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
En waar bestond die lunch uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |