Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
Hormonen? Het weer??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..
Waar kan t door komen?
Ik ook ,maar da's stress bij mij....Exzeem lijkt ook alweer te komen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
boh! vers broodquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
QFT! Zeker met die briljante bakker twee deuren verder. Vers brood elke ochtenden de gauffres met chocolade / puddingvulling zijn ook niet verkeerd
Nee en ik zit mijn hoofd er op te breken wat er verder anders is dan anders..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon standaard volgens mij, dus ik zou het niet weten.
Voelt het ook anders?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Of ze wordt gewoon kaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Egniequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Je krijgt er saaie haren voor terug...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Kaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Hey!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, van een kale kip kun je niet plukken!
Sssst hij zit op z'n Ipad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
P, hoe lang zit je nog in Belgenland?
Hij is kalende?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen bij mij.quote:
dat is niet goed nee.. wel goed getimed qua vakantie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen bij mij.
Tis maar goed dat ik afstand kan nemen over 2 dagen, want ik heb het gevoel dat ik tegen een overspannenheidje aanzit
Leuk! Geniet ervan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Zo koffer gepakt. 12u morgen sta ik op Wijchen
. Paar daagjes naar Pa toe
.
Vrijdag terug helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
P, hoe lang zit je nog in Belgenland?
Oh, niet doen hoor. Gelukkig bijna vakantie..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik afstand kan nemen over 2 dagen, want ik heb het gevoel dat ik tegen een overspannenheidje aanzit
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en dat gaat wel beter dan vorige week.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
dat is niet goed nee.. wel goed getimed qua vakantie dus
Ik kan me er iets bij voorstellen ja.. Maar ze redden het vast wel zonder je zo langquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en het gaat wel beter dan vorige week.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb/had ik het gevoel dat ik de werkgroep niet in de steek kan laten in dit stadium. Zie daar mijn stress... probeer het echt los te laten en dat gaat wel beter dan vorige week.
Heb nog 2 dagen om zo hier en daar wat te delegeren en reminders te mailen![]()
Het gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Geniet ervan.
Poesje gaat goed samen met BFleur?
Zo, en vanaf nu ga je verplicht relaxed doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dus. Wiske hadden we toch gezegdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat. Ze kunnen nu wel al naast elkaar eten
.
Oh en poes heet vooralsnog Vlekje Maar weet niet echt of ik het daar mee eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Vlekje, neeeee Boor kom op dat kan leuker, creatiever!
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een kavia
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Vlekje, neeeee Boor kom op dat kan leuker, creatiever!
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |