Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
Hormonen? Het weer??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook bijna dagelijks, het wordt er nooit minder van..
Waar kan t door komen?
Ik ook ,maar da's stress bij mij....Exzeem lijkt ook alweer te komen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
boh! vers broodquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
QFT! Zeker met die briljante bakker twee deuren verder. Vers brood elke ochtenden de gauffres met chocolade / puddingvulling zijn ook niet verkeerd
Nee en ik zit mijn hoofd er op te breken wat er verder anders is dan anders..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon standaard volgens mij, dus ik zou het niet weten.
Voelt het ook anders?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Of ze wordt gewoon kaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Is gewoon ouderdom en het verliezen van de wilde haren!
Egniequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Je krijgt er saaie haren voor terug...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Kaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sst, MrLie zit naast me en die kan er niet goed tegen als je het k-woord gebruikt
Hey!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, van een kale kip kun je niet plukken!
Sssst hij zit op z'n Ipad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
P, hoe lang zit je nog in Belgenland?
Hij is kalende?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |