En ik heb weekendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en groot gelijk heeft ie.. hij heeft ferkansie![]()
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..
Ha! Dat kan hij hier ook drinken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hij zit aan de pineau zei hij al eerder
acties Pee, acties heb je nodig!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeen
Jawel! Wat voor donker bier heb je al gedronken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat jullie dan weer niet luisteren naar mijn ideeen
* PdeHoog denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertje pakt
Geweldig! Je gaat iets doen wat je thuis ook kan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[me=PdeHoog]denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.
[/me]
Ik ga naar bed. De iPad is weer opgeladen en heeft nog twee afleveringen Rick Stein en twee afleveringen Haven in petto voor me.
Havenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[me=PdeHoog]denkt: waarom heb ik in godsnaam wifi op mijn telefoon aangezet en mijn bek opengetrokken.
[/me]
Ik ga naar bed. De iPad is weer opgeladen en heeft nog twee afleveringen Rick Stein en twee afleveringen Haven in petto voor me.
Dus? Slapen doe je toch ook thuis? En eten? En rondkijken? Moet ik me nou opeens anders gaan gedragen omdat ik op vakantie ben. Midden in de nacht op het grasveld gaan staan jodelen of zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geweldig! Je gaat iets doen wat je thuis ook kan!
Ja. Tofquote:
QFT. In je uppie tegen een tent aanstaren is ook niets.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zit die vent 's niet zo te pesten zeg!!
Heerlijk doen wat je wilt op vakantieal is dat hetzelfde als thuis, het is tóch anders als je op verkansie bent
Het is Ferkansiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijk doen wat je wilt op vakantieal is dat hetzelfde als thuis, het is tóch anders als je op verkansie bent
Ik gebruik sinds kort conditioner... bevalt echt prima (van Neutral ook) maar ik heb elke keer (2X pw dus) een flinke kleut haar in mn handenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
hmm.. ik ben al een tijdje flink in de rui.. als ik nog maar wat haar over houhanden vol haal ik er uit
Straks staar je 'm nog lek!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
QFT. In je uppie tegen een tent aanstaren is ook niets.
QFT! Zeker met die briljante bakker twee deuren verder. Vers brood elke ochtendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik al heel lang de zelfde leave-in conditioner en heb dit eigenlijk pas sinds vlak voor de vakantie heb ik het ideequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort conditioner... bevalt echt prima (van Neutral ook) maar ik heb elke keer (2X pw dus) een flinke kleut haar in mn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |