Dat krijg je maar voor een periode vergoed. Dan heb je een programma en moet je het zelf verder doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
En sporten bij de fysio vind ik een optie die beduidend beter is dan de sportschool. Ook omdat ik iets meer vertrouwen heb in een fysio.
Dus? Ik ben best bereid om te betalen voor zo'n omgeving. Meer iig dan voor een sportschool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat krijg je maar voor een periode vergoed. Dan heb je een programma en moet je het zelf verder doen.
Nouja, ook niet altijd goed want soms blijf je dan in oude status quo hangen wat soms ook niet ideaal isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn advies aan Pee: doe waar je je prettig bij voelt en laat je niets aanpraten!
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn advies aan Pee: doe waar je je prettig bij voelt en laat je niets aanpraten!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
. En ik heb me voorgenomen niets meer te doen wat ik niet prettig vind. Klaar!
[..]
Mijn ervaring is dat je uiteindelijk niet veel anders hoort in een sportschool. De therapeut stelt je programma op en begeleidt je. Maar als dat duidelijk is, kan een goeie sportschool je verder begeleiden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Ik ben best bereid om te betalen voor zo'n omgeving. Meer iig dan voor een sportschool.
Iemand kan nog zo ontzettend gelijk hebben, als de ander het niet ziet zitten of weet dat hij het niet leuk gaat vinden en/of vol gaat houden, dan houdt 't op!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb je het gevoel gewoon dat iemand even een schop onder zijn/haar kont nodig heeft..
Helemaal waar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd goed want soms blijf je dan in oude status quo hangen wat soms ook niet ideaal is
Het is nooit goed
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand kan nog zo ontzettend gelijk hebben, als de ander het niet ziet zitten of weet dat hij het niet leuk gaat vinden en/of vol gaat houden, dan houdt 't op!
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wil jij ook ff??
schiet nou eens op met die stomme scriptie van je man!!![]()
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.
Ooit kon ik niks met zo'n poging, maar het was wel belangrijk dat het iemand kon schelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt.. vind het alleen zo zonde dus kan het dan toch niet laten een poging te wagen.. als het me niets zou kunnen schelen zou ik er niets van zeggen.
klinkt verstandig danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
MrLie gaat toch maar even naar de dokter, de zwelling neemt niet erg af, en volgens de fysio in de sportschool moest hij wel uitkijken om geen blijvende schade aan te richten door te snel van alles te willen.
en groot gelijk heeft ie.. hij heeft ferkansiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertje pakt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Pee denkt nu: fuck it *biertjewhisky pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |