Ik heb meestal geen zin in wow na mijn werkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
4 minuten wachttijd voor Outland![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
Voor de masterchef Aussiechef kijkers. Die kennen Adriano Zumbo wel.
Die gek had weer wat leuks bedacht.
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool!!
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo wat mooi! Daar is mijn peperkoekenhuisje maar kleuterbroddelwerk bij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Trusten vastquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Relax ze!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen met een tijdschriftAllemaal tot morgen! (ga me heus wel weer vervelen op het werk
)
Het huis van Hans & GrietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die man is tof!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit naar het VK emigreer blijft het bij dat witte huisje aan een loch in de highlands van Schotland met schaapjes met zwarte koppies om het huis en achterin de schuur een illegale whiskystokerij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij moet wel een huis met logeerkamer als je gaat emigreren hoor
Hmm die cottages,wanneer gaan die open?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en een camping en self caterering cottages en en en...
![]()
Ja, route?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
Van de B&B van B&G naar de cottage van S&T.
Waar kan ik boeken?
op verzoek het hele jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm die cottages,wanneer gaan die open?
Hmm.. klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben vorige week onze eerste 'B&B' gasten gehad in de gastenslaapkamer (mijn moeder en tante kwamen twee dagen langs)! Heb zelfs Engels ontbijt voor ze gemaakt (wel een simpele versie) en kan niet wachten tot de volgende gasten komen
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
Zelf weten Pee. Ik ken de oefeningen, ik weet dat ik er baat bij heb en ik doe ze niet thuis.
Moet je dan niet aan sommige dingen voldoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben vorige week onze eerste 'B&B' gasten gehad in de gastenslaapkamer (mijn moeder en tante kwamen twee dagen langs)! Heb zelfs Engels ontbijt voor ze gemaakt (wel een simpele versie) en kan niet wachten tot de volgende gasten komen
Engels ontbijt......een van de megaplusdingen van een vakantie in GBquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?
Lijkt me meer dan genoeg reden om op te houden over het bezoeken van een sportschool om dit soort oefeningen te doen.
De enige reden waarom ik evt zou gaan zou een heel dringend advies van de fysio zijn en dan alleen nog als de beste man me duidelijk heeft gemaakt waarom het niet thuis zou kunnen.
. Je kan het thuis ook. Maar zou je dat ook doen? Ik kan het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij in het verleden genoeg duidelijk gemaakt dat ik en een sportschool niet samengaan toch?
Lijkt me meer dan genoeg reden om op te houden over het bezoeken van een sportschool om dit soort oefeningen te doen.
De enige reden waarom ik evt zou gaan zou een heel dringend advies van de fysio zijn en dan alleen nog als de beste man me duidelijk heeft gemaakt waarom het niet thuis zou kunnen.
En wat Sun zegt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan sommige dingen voldoen?
QFT. Die pijntjes kun je echt verhelpen met het trainen van je spieren, simpel zat. En dat wij nu zo reageren heeft voor een groot deel te maken met jouw immer overtrokken reactie op sportscholen. Ik kan me voorstellen dat je het niks vind, maar ja, je kjnt er wel resultaat boeken. Ik voelde me ook een dikke loser toen ik er net kwam. Maar hey, ik kom daar voor mezelf, om af te vallen en sterker te worden. Wandelen en fietsen zij hartstikke gezond en goed, maar als je echt stappen wilt zetten moet er toch meer gebeuren. En misschien kun je thuis wel wat doen, maar daar bereik je nooit wat je met de mogelijkheden van een sportschool misschien wel kan bereiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat ze daar apparaten hebben die je niet thuis hebt.. En sommige fysiopraktijken hebben die apparaten ook, zou ook een optie zijn mocht dat het advies zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoor![]()
Sunny: kom als je in de buurt bent gerust eens langs! We zijn een beetje terughoudend met mensen die we nog niet kennen meteen laten overnachten, maar het niet kennen kan veranderen natuurlijk!
Ik las een officieel B&B.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Een bed hebben voor familie en vrienden is genoeg voor ons hoor![]()
Sunny: kom als je in de buurt bent gerust eens langs! We zijn een beetje terughoudend met mensen die we nog niet kennen meteen laten overnachten, maar het niet kennen kan veranderen natuurlijk!
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
. Je kan het thuis ook. Maar zou je dat ook doen? Ik kan het niet.
Krijg je daar een enkeltje gipskamer bij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef golfer het volgende:
De nieuwe damesschoenenmode voor de zomer van 2012 is ook al bekend.
Geert Dalesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou.. we willen van de zomer eigenlijk naar zuid-engeland, maar misschien dat de 'Dales' ook de moeite waard zijn. Dan zitten we vlak bij
Onze sportschool heeft fysio's in huis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
En sporten bij de fysio vind ik een optie die beduidend beter is dan de sportschool. Ook omdat ik iets meer vertrouwen heb in een fysio.
Je hebt hier de Dales, de Moors en het Peak District, allemaal relatief dicht bij elkaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou.. we willen van de zomer eigenlijk naar zuid-engeland, maar misschien dat de 'Dales' ook de moeite waard zijn. Dan zitten we vlak bij
Wellicht later als we groot zijn, maar dan meer voor de hobby voor ernaast zeg maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik las een officieel B&B.....
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt hier de Dales, de Moors en het Peak District, allemaal relatief dicht bij elkaaren allemaal mooi
Kijk voor de lol eens met google streetview rond
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
QFT. Die pijntjes kun je echt verhelpen met het trainen van je spieren, simpel zat. En dat wij nu zo reageren heeft voor een groot deel te maken met jouw immer overtrokken reactie op sportscholen. Ik kan me voorstellen dat je het niks vind, maar ja, je kjnt er wel resultaat boeken. Ik voelde me ook een dikke loser toen ik er net kwam. Maar hey, ik kom daar voor mezelf, om af te vallen en sterker te worden. Wandelen en fietsen zij hartstikke gezond en goed, maar als je echt stappen wilt zetten moet er toch meer gebeuren. En misschien kun je thuis wel wat doen, maar daar bereik je nooit wat je met de mogelijkheden van een sportschool misschien wel kan bereiken.
Dat krijg je maar voor een periode vergoed. Dan heb je een programma en moet je het zelf verder doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel naar de sportschool ga? Vorige keer heb ik ruim 2 jaar voor jan lul contributie betaald. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren.
En sporten bij de fysio vind ik een optie die beduidend beter is dan de sportschool. Ook omdat ik iets meer vertrouwen heb in een fysio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |