Mooie jongen is je broer zegquote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef Aure het volgende:
Mooi bestek Lein! En gefeliciteerd
Bruiloft was trouwens geweldig, degene die ik op facebook heb kunnen daar wat foto's zienEn nu is school weer begonnen, dus druk druk druk...
Haha dit hoor ik echt altijdquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net m'n kado'tje open gemaakt, een 130-deling 12persoons bestekcassetteMaar dat wisten jullie al
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een mooie knappe donkere jongen worden.
ehm, geenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
En die achterkant van de trouwjurk van Aure's schoonzus
Hoeveel Pippa Middleton-vergelijkingen waren die dag gemaakt?
Beetje vissen naar complimentjesquote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook een mooie knappe donkere jongen worden.
Vastquote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beetje vissen naar complimentjes
ik vind je al een mooie knappe donkere jongen
Hij is bijna 29quote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee
Lijkt op de rug van Pippa Middleton![]()
Hoe oud is je broer eigenlijk? En heb je uiteindelijk nog iemand meegenomen?
Heel verstandig.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij is bijna 29en nee, het was me geen ruzie waard om iemand mee te nemen, dus heb dat niet meer gedaan
het was zijn bruiloft, niet de mijne
Was geen hengel, was uitspraak van ambitie.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je niets wilt vangen moet je ook geen hengel uitgooien
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooie Jongen? Zei daar iemand Mooie Jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |