ik heb je toegevoegd!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb Aure niet op FB, dus kan het ook niet zien.
Yeah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, behalve dat ie ook donker haar heeft.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, behalve dat ie ook donker haar heeft.
same herequote:Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb Aure niet op FB, dus kan het ook niet zien.
Er zit wel wat Aziatisch (??) in Aure en haar broer.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt steertafeltje ook op Aurebroer
je mag me wel toevoegen hoor! Moet je even op Lein dr prikbord kijken, daar heb ik vanochtend een felicitatie op gezetquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Aure het volgende:
[..]
je mag me wel toevoegen hoor! Moet je even op Lein dr prikbord kijken, daar heb ik vanochtend een felicitatie op gezet
Mooiquote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef Aure het volgende:
[..]
ehm, geen![]()
Ze heeft de jurk trouwens laten ontwerpenWant ze wilde per se een jurk met zo'n achterkant haha
Met een spina bifida.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef Aure het volgende:
Ze heeft de jurk trouwens laten ontwerpenWant ze wilde per se een jurk met zo'n achterkant haha
quote:
Maaltijdsalade met zalm en garnalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
En waar bestond die lunch uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |