quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Vlekje, neeeee Boor kom op dat kan leuker, creatiever!
En aansluitend op het K woord : Openen op eigen risicoVlekje is ook niet mijn keus, ook niet verzonnen. Wiske is dan wel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk nog even na
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja! Dat werkt! Meteen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, en vanaf nu ga je verplicht relaxed doen!RELAXEN
Ze lijkt echt heel veel op Wiske, ook dat nogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Vlekje is ook niet mijn keus, ook niet verzonnen. Wiske is dan wel leuker. Ik denk nog even na
Hoe zou iemand van de buitenkant ook aan je moeten kunnen zien dat je een kleine tumor op je nier hebt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Kut! De balletlerares van vriendinnetje stierf in de zomer aan kanker. Of ze ziet niet dat ik ook kanker heb, of ze wil het niet snappen. Ook goed.
Naja, ik heb vandaag verteld van de bult en dat ik geopereerd word.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe zou iemand van de buitenkant ook aan je moeten kunnen zien dat je een kleine tumor op je nier hebt?
Boh! Spannend! Wanneer word je geopereerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik heb vandaag verteld van de bult en dat ik geopereerd word.
Doe maar, gister was je ook al zo moe!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb het koudIk ga geloof ik maar vast naar bed. Geen zin om nog langer op Thijs te wachten die aan het 'vergaderen' is (lees: biertjes drinken en over handbal praten)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe maar, gister was je ook al zo moe!
* krakkemieke Sun instopt en een verhaaltje vertelt
Ik sta op de wachtlijst, 2 e helft september.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh! Spannend! Wanneer word je geopereerd?
Yw!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dank! Altijd fijn om even ingestopt te worden.
Ik hoop niet, ik zie wel. Dat vind ik rustiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, da's dus wachten op 't telefoontje. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!
dat is bij mij om de hoek. indien zin in een bak koffie je bent welkom.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Zo koffer gepakt. 12u morgen sta ik op Wijchen
. Paar daagjes naar Pa toe
.
Trusten en ik zou je graag willen meeten. Al lang,lol!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
Da's ook een goede strategie
Ik ga zo ook maar 's afsluiten. Rondje WoW zit er weer op en ben héél duf vandaagvanmiddag ook al een uurtje op de bank liggen slapen
![]()
Fijne avond/nachtrust iedereen!
Trusten Zet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef z80 het volgende:
ik ga ook richting bed. had ik eigenlijk al een uur eerder moeten doen.
Gisteren naar Conan geweest in de sneak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goede film in de bios gezien
Rise of the Planet of the Apes is een aanrader
P wilde jij nog naar Conan?
Dat roep ik ook altijd tegen B.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Leukste moment: Conan die tegen een vrouw op z'n 'barbaars' roept:
'COME HERE, WOMAN!'
Hele zaal lag dubbel
Je voldoet aan de verwachtingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Na de muziek van Krakje wat rustigers
Da's wel rustig, maar ik had dit al gekozen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Na de muziek van Krakje wat rustigers
Ook mooi! Liev!quote:
Nope. Totale klassieke muziek noobquote:Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh leuk!
Kende je het? Of zulke muziek?
Ik kende en waardeerde alleen heel ouwe muziek. Mozart was al te modern.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Totale klassieke muziek noob. Wil me er wel meer in verdiepen
. Ben de muziek steeds meer aan het waarderen
.
Yup. En de apen ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer eens een echt goede film in de bios gezien
Rise of the Planet of the Apes is een aanrader
P wilde jij nog naar Conan?
die blijft fantastischquote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou opera is niks voor popmuziek?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gisteren naar Conan geweest in de sneak.
Leukste moment: Conan die tegen een vrouw op z'n 'barbaars' roept:
'COME HERE, WOMAN!'
Hele zaal lag dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |