Dank jullie!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef PdeHoog het volgende:
Lein, feli en veel plezier vandaagKaas ook btw!
Voor alle andere ongelovige in dit topic. Zo lopen ze er normaal bij:quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nou opera is niks voor popmuziek?
Oh ja, dat wist ik! Hoe was het?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Kaas & Lein
MoBlo, was laatst bij jullie
Er komt vast wel weer eens een gelegenheid!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten en ik zou je graag willen meeten. Al lang,lol!
Peter Koelewijn had een heel mooi nummer "Pachelbel's muziek", die heeft een tijdje op Youtube gestaan, maar is helaas verwijderd. Verder is hij bijna nergens te vindenquote:
Ik niet!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net m'n kado'tje open gemaakt, een 130-deling 12persoons bestekcassetteMaar dat wisten jullie al
Yepquote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb net m'n kado'tje open gemaakt, een 130-deling 12persoons bestekcassetteMaar dat wisten jullie al
over t algemeen gaat t goed, beter dan verwacht. maar soms mis ik wel gezelschap, zeker nu ik ziek ben. maar ouders komen vanmiddag even op bezoek met cup-a-soupquote:Op donderdag 1 september 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
FFT, hoe bevalt het op jezelf wonen?
zie je nog wel wat van de steden?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:14 schreef borisz het volgende:
Ben Amsterdam al weer bijna uit. Volgende stop wordt Den Bosch.
Ja, dat kan inderdaad wel even wennen zijn! Maar ouders zijn er ook om je dan te komen vertroetelen als je ziek bent!quote:Op donderdag 1 september 2011 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
over t algemeen gaat t goed, beter dan verwacht. maar soms mis ik wel gezelschap, zeker nu ik ziek ben. maar ouders komen vanmiddag even op bezoek met cup-a-soupje spiegel heb ik zilver geverfd en hangt in de gang waar ik iedere dag mn haar kam
Een komkommer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een leuk slank recept voor vanavond?
Babi pangang zonder vleesquote:Op donderdag 1 september 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een leuk slank recept voor vanavond?
Hm, ik weet niet of de super in mijn durp wel zwartebonenpasta verkoopt.. Maar ik onthoud het wel even!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Heel veel sperziebonen met nog wat andere groente (broccoli, paprika, ui, bloemkool, courgette, etc.) wokken met zwarte bonenpasta en kipfilet in blokjes met wat sambal badjak![]()
Dat is hier een nieuwe favoriet. Eventueel te serveren met wat rijst/noodles
kort helaas. Mogelijk over een tijdje weer.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik! Hoe was het?
Zal volgende keer op tijd waarschuwen. Kan dan wel wat spullen meenemenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier ook moeilijk te krijgen...
Maar heb het volgens mij gezien bij de winkel waar ik ook m'n sambal oelek heb gevonden, dus binnenkort maar even kijken!
Ik mis mijn Internationale supermarkt hier wel heel erg, heb nog niets vergelijkbaars gevonden en voel me soms heel erg onthand, want daar hadden ze eigenlijk álles!
Mooie jongen is je broer zegquote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef Aure het volgende:
Mooi bestek Lein! En gefeliciteerd
Bruiloft was trouwens geweldig, degene die ik op facebook heb kunnen daar wat foto's zienEn nu is school weer begonnen, dus druk druk druk...
Haha dit hoor ik echt altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |