SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Yep!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
We hebben het toch over die platenzaak in A'dam?
Who cares?quote:
Meer dan logisch lijkt me met de huidige downloadcultuur.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef WickedTunes het volgende:
Megastore Fame dicht
dinsdag 30 augustus 2011, 8:00 Door: Maarten Hafkamp
Megastore Fame dicht
Megastore Fame Music in Amsterdam moet na ruim 21 jaar de deuren sluiten. Dat gebeurt eind januari volgend jaar.
Moederbedrijf Free Record Shop Holding maakte maandag bekend dat per 29 januari 2012 een einde komt aan de winkel in de Kalverstraat. Fame is dan wel goed voor een omzet van 12 miljoen euro en ruim 800.000 klanten op jaarbasis, maar door de hoge huur en de stagnerende markt voor beeld en geluid is het niet langer mogelijk een gezond bedrijfsrendement te behalen, aldus Free Record Shop Holding.
Een deel van het personeel van Fame kan elders binnen de Free Record Shop Holding aan het werk. Wat er met de overige medewerkers gebeurt, is niet bekend.
Wat nou Newbie jij was twee toen die winkel openging.quote:
Sowieso, internetwinkels ftw. Daar kan je meer bestellen dan in een winkel. Als ik genoeg geld heb: samen met Faye muren bekleden met vinyl-platen en desbetreffende hoezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan logisch lijkt me met de huidige downloadcultuur.
Ja, maar ik ben tenminste nog opgegroeid in een wereld waar heel NL naar de Fame ging om obscure shit te kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat nou Newbie jij was twee toen die winkel openging.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Allemaal de schuld van die illegale downloaders!
Jij kan ook zo lekker happen he Naatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
! Alsof enkel illegale daarvoor zorgen! Er zijn ook nog tal van legale en bovendien: Spotify. Voor de albumhoes freak is er (zoals gezegd) altijd nog bol.com.
Worden er door de tienergrieten geen tijdschriften mee gelezen, of lezen ze voortaan andere bladen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is erger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het magazine voor tienermeiden Fancy verdwijnt. Het laatste nummer komt uit in november. Dat heeft een woordvoerster van uitgever Sanoma Media vandaag gezegd.
Volgens de uitgever verdwijnt Fancy vanwege de dalende oplage van de laatste jaren. In het eerste kwartaal van dit jaar was de betaalde oplage van het blad krap 37.000 exemplaren. Drie jaar geleden was dat nog bijna 70.000.
Fancy verscheen voor het eerst in 1995. Het blad was een voortzetting van het muziektijdschrift Popfoto. De redactie van Fancy vindt het jammer dat het blad verdwijnt. Wel begrijpen de redacteuren dat de omstandigheden de uitgever dwongen tot dit besluit, aldus de zegsvrouw. Sanoma voert momenteel gesprekken met de vijf redacteuren over de vraag of zij in de toekomst bij het bedrijf kunnen blijven werken.
Eerder stopte ook weekblad Yes er al mee. Eind 2010 verscheen na 24 jaar het laatste nummer.
Hij snapt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
! Alsof enkel illegale daarvoor zorgen! Er zijn ook nog tal van legale en bovendien: Spotify. Voor de albumhoes freak is er (zoals gezegd) altijd nog bol.com.
Ze lezen internet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Worden er door de tienergrieten geen tijdschriften mee gelezen, of lezen ze voortaan andere bladen?
Die dingen op de coverquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is erger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het magazine voor tienermeiden Fancy verdwijnt. Het laatste nummer komt uit in november. Dat heeft een woordvoerster van uitgever Sanoma Media vandaag gezegd.
Volgens de uitgever verdwijnt Fancy vanwege de dalende oplage van de laatste jaren. In het eerste kwartaal van dit jaar was de betaalde oplage van het blad krap 37.000 exemplaren. Drie jaar geleden was dat nog bijna 70.000.
Fancy verscheen voor het eerst in 1995. Het blad was een voortzetting van het muziektijdschrift Popfoto. De redactie van Fancy vindt het jammer dat het blad verdwijnt. Wel begrijpen de redacteuren dat de omstandigheden de uitgever dwongen tot dit besluit, aldus de zegsvrouw. Sanoma voert momenteel gesprekken met de vijf redacteuren over de vraag of zij in de toekomst bij het bedrijf kunnen blijven werken.
Eerder stopte ook weekblad Yes er al mee. Eind 2010 verscheen na 24 jaar het laatste nummer.
Die laatste!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dingen op de cover![]()
"Win een date met Kees"
"Alles over safe sex"
"Hysterisch rende ik rond in mijn string"
Ouwe lul.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
Even simpel gezegd: Fame voelt voor mij nog als een symbool van de wereld voor het internet. Een wereld die langzaam verder wegvalt.
Echt he.quote:
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
Even simpel gezegd: Fame voelt voor mij nog als een symbool van de wereld voor het internet. Een wereld die langzaam verder wegvalt.
bibliotheken zijn er nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Videotheken, boekenwinkels, platenzaken, allemaal verdwijnen zeLekker kil vanachter je PC boeken kopen is half zo leuk niet als de geur opsnuiven, een paar boeken inlezen, twijfelen, weer een pareltje vinden etc.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Videotheken, boekenwinkels, platenzaken, allemaal verdwijnen zeLekker kil vanachter je PC boeken kopen is half zo leuk niet als de geur opsnuiven, een paar boeken inlezen, twijfelen, weer een pareltje vinden etc.
Ach man ik liep al sinds mijn 7de rond in de videotheek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Over een jaar of tien/vijftien zullen de meeste kinderen niet eens weten wat een videotheek is, of een boekenwinkel of een platenzaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Rende jij vroeger ook hysterisch in je string?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooooooo ik ging vroeger stiekem de fancy kopen; want dat mocht ik eigenlijk niet van mijn moeder
Ik zou het een schande vinden als die ook verdwijnen. Ik ben best bereid om wat belasting extra te betalen om die in stand te houden. Daar boek zoeken, vervolgens boek in internetwinkel bestellen.quote:
Ik wil snuffelen, vinden, kopen, in tas stoppen, thuis uit tas halen, uitpakken, genieten maar! Dat is mijn ultieme muziekgenot! (Helaas is dat wel minder, nu je alles zo'n beetje op internet kan vinden/luisteren)quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dubbele punt sterretje op je bips
Ehum.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar het is toch fucking zonde dat ik nu aan het discussiëren ben met een generatie die niet weet hoe het voelde als je in een videotheek stiekem naar de verboden hoek ging. Vaak met van die smoezelige gordijntjes ervoor.
Daarnaast spreek je, in mijn geval, ook nog eens met een radioverslaafde die alle muziek van de radio afhaalt en eigenlijk alle boeken, die ik wil lezen, al in huis heb liggen, wegens mijn vaderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar het is toch fucking zonde dat ik nu aan het discussiëren ben met een generatie die niet weet hoe het voelde als je in een videotheek stiekem naar de verboden hoek ging. Vaak met van die smoezelige gordijntjes ervoor.
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehum.
Als mijn moeder aan de andere kant van de videotheek stond sprintte ik snel die hoek ik en deed net alsof ik bij horror keek.
Ik niet iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarnaast spreek je, in mijn geval, ook nog eens met een radioverslaafde die alle muziek van de radio afhaalt en eigenlijk alle boeken, die ik wil lezen, al in huis heb liggen, wegens mijn vaderMijn vader zijn boekenkast
En muziekcollectie ook overigens
Jij wel danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?
Ik was een braaf jongetje. Toen de tijd van de videotheek er nog was (overigens staat er nog 1 in Goverwelle dacht ik), ging ik niet naar dat ene hoekje. Ik heb wel in de videotheek gestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.
Ik keek altijd even in de hoek, schaamde me dan enorm en liep weer weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was een braaf jongetje. Toen de tijd van de videotheek er nog was (overigens staat er nog 1 in Goverwelle dacht ik), ging ik niet naar dat ene hoekje. Ik heb wel in de videotheek gestaan.
Ik bedoel dat ik mijn muziek niet zoek in een winkel, waar Wicked het over had. Wat betreft muziek: 3voor12 podcast, inladen in audacity: liedje eruit knippen. Dan doe je niets met internet, behalve dat je die podcast binnenhaaltquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?
Mag niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel gedaan, en flink veel ook. Met altijd de stem van de DJ door het nummer heen
Ja dat is de 2011 manier, maar ik ben ook live dj en heb dan nada noppes aan 128kbit versiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn muziek niet zoek in een winkel, waar Wicked het over had. Wat betreft muziek: 3voor12 podcast, inladen in audacity: liedje eruit knippen. Dan doe je niets met internet, behalve dat je die podcast binnenhaalt
Ik ben ook a-technisch wat dat betreft, dus voor de lol met het gemak dat we nu hebben zou ik het nooit doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja dat is de 2011 manier, maar ik ben ook live dj en heb dan nada noppes aan 128kbit versies
Toch wel Betamax he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
Als ik iets niet wil missen neem ik dat nog steeds op videoband.
Komt ze nu pas achter.quote:
Niemand is vreemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik erger me eraan als de muis (van de pc ja) koud is, ben ik nu vreemd?
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg lekker niet dat Nijn een lekker ding is, tegendraads dat ik ben.
Je bent gewoon jaloers.. Maar tegen jou zeg ik hele andere dingenquote:
Je zegt dat ze een verdomd lekker wijf is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg lekker niet dat Nijn een lekker ding is, tegendraads dat ik ben.
Ik heb je op TC gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie....
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Dit! Maar dan in beginperiode van Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Gijs Stavermanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
s'avonds laat stiekem naar 3FM luisteren en Volumia en Bryan Adams op een bandje opnemen. Luisterde vorig jaar nog zo'n bandje terug en daar was Giel Beelen nog op te horen, in zijn ultieme begindagen
Jawel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen tegen Faye.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze een verdomd lekker wijf is?
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
Geilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.. Maar tegen jou zeg ik hele andere dingen
Muhahahaquote:
Ff erop gaan zitten of (vul maar in)...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ff erop gaan zitten of (vul maar in)...
Wrong. Sappige dijenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
onjuist, dan zeg je dat ze über lekkere dijen heeft.
[..]
[..]
Jij smeerpijp dat zeg je toch niet tegen 15 jarige!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Quote van de dag.quote:
Marathon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!
Was voor de marathon alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!
Wauw, ik ben trots op je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Jahaa, al 1 nummer in de lijst voor morgen!!!
Dat is niet geschikt voor jou.quote:
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?quote:
Je wil dan ook de echte trekdiestrotopensongs, niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik schiet flink op ja, ben al dik 20 minuten 'bezig'
Als ze lekker is en geen vriend heeft, dan is ze voor heloef, ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?
Slank. Ja. Nee. Lang. Beetje. Stijl.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?
Ze is kjoet. Leuke lach.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En de eerste die het opviel was: naatje_1quote:
Drama reclame is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
En is het nog wat met de Bond of gaat dat niet wat wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En de eerste die het opviel was: naatje_1
Gefeliciteerd!
U wint: niks.
JIJ ZAG HEM OOK NET!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Troll-boy, als het goed is loop ik 1 minuutje uit!
Flikker toch op man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze lekker is en geen vriend heeft, dan is ze voor heloef, ja!
Je raadt nooit op welke cd deze staatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
Juist JOfu!!! DIT zijn car classics![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je raadt nooit op welke cd deze staatTop 100 Kermis Hits, jawel
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
Doen en ik vraag alvast Girls Aloud aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
Met als bonus 5 woonwagen tracks?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
quote:
Mijn guilty pleasuresquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen en ik vraag alvast Girls Aloud aan.
Ik ben niet meer zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, waarom gematigd, als ik vragen mag?
Ik ga morgen ook mijn eerste show doenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo gefrustreerd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn eerste show doen![]()
Ben nu al naar
Je staat nog niet op t rooster... hoelaat en wat ga je doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn eerste show doen![]()
Ben nu al naar
Oh ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je aan je hart moet denken als je zenuwachtig bent...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je krijgt een Go van me zometeen!
Diep ademhalen en denken: schijt!! Ik ben de dj, dus ik doe wat ik doequote:
Bekende en wat onbekende metal en rock bands.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je staat nog niet op t rooster... hoelaat en wat ga je doen?
Moeilijk om precies uit te leggen ik heb er over gepraat (vraag maar aan je vriendin en VH) er over nagedacht en tenslotte is er wat tijd over gegaan en kwam er een soort van besef.quote:
PM sturen naar luitjes uit de OPquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Bekende en wat onbekende metal en rock bands.
En ik moet nog op het rooster
Als het kan tussen 19.00 en 20.00
PM Samzz, Knetter en/of Fayequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat komt goed !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
PM sturen naar luitjes uit de OP
We horen je kerelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Horen jullie mijn verschrikkelijke stem?.
Nu ben ik nieuwsgierig en serieus: wat voor een besef?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk om precies uit te leggen ik heb er over gepraat (vraag maar aan je vriendin en VH) er over nagedacht en tenslotte is er wat tijd over gegaan en kwam er een soort van besef.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Douchsequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik ga douchen en klaarmaken om te werken
Het was weer lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik ga douchen en klaarmaken om te werken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat klaarmaken had je wel achterwegen kunnen laten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heel simpel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig en serieus: wat voor een besef?
Ik ben ook erg benieuwd hoe ik ga klinkenquote:
Ik heb het al opgenomen dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh Troll, niet zó Limburgs aub.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel.
Het besef dat het niet erg is om nog niet geneukt te hebben
Het besef dat mijn zelfbeeld slechter was dan de werkelijkheid.
Het besef dat ik niet achterliep.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb het al opgenomen dusIk ga serieus nog een mop vertellen
________!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het was weer lekker!
Werk ze !
quote:
Dankquote:
was leuk... volgende keer direct je Kermisplaten pakkenquote:
Ow ff niet meegekregen. Ja de mic is lastig toevoegen in VDJ.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zei ik toch![]()
Mic krijg ik niet geconfig'd bij VDJ 5.0
Dat wilden jullie nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef WickedTunes het volgende:
ja
[..]
was leuk... volgende keer direct je Kermisplaten pakken
Whaha een mopje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
________!
Wat deze man zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draai dan ook met SAM, nergens problemen mee!
Ben ik van plan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draai dan ook met SAM, nergens problemen mee!
Inderdaad in mijn begin tijd nam ik alles van te voren op.quote:
Het kostte wij tijd en moeite (ook van anderen) maar dan heb je ook wat.quote:
Niet leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een zachhhhhhhte Gggeeeee.
Die twee vergelijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ziet U nou wel dat vlaams anders is dan limburgs!
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijkquote:
Ik schaam me dood voor mijn accentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijk![]()
.
En ook een harde L ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijk![]()
.
Ik kreeg gisteren de reactie naar mijn hoofd, sarcastisch: Ja, waar in de wereld spreken ze nou het zelfde taaltje hehquote:
IK heb Tripple Leffequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HARDE G
MAAR OOK NOG DUBBEL D
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HARDE G
MAAR OOK NOG DUBBEL D
Ik weet niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie Brabants ook erg?.
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
hoezo ook? Limburgs is mooi man... vooral goed platquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Indeedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.
quote:
Vind ik ookquote:
Eg nie.quote:
HET IS ZACHTE G, HARDE Lquote:
Ik vind het vooral irritant dat vooral Venlo zo doorspekt is met Duits. Ik werk daar soms en sommige kunnen beter Duits dan Nederlands.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
.
Limburgs is ook wel leuk, maar soms zó storend.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef WickedTunes het volgende:
Troll... mogen we ook was songinfo en bandinfo? Waar gaat dit nr over? Wat betend de tekst? ...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
________!
kee in topic dan...quote:
Ik citeer enkel de carnavalshit.quote:
carnavals hit of carnaval shit?quote:
Creepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
kee in topic dan...(ik weet t vaak wel), maar wel leuk om te lezen
quote:It's just a simple song about how dedicate he (the guy in the song) was too a girl and how amazing he felt she was. Radiohead doesn't play this in concert anymore. My guess is because Thom had bad experiences with the girl, or he just doesn't feel this song is his style anymore. It's too simple and direct, a teenage love song. Probably a combination of the two.
Carnaval is geen shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
carnavals hit of carnaval shit?![]()
![]()
quote:
groetjes van boven de rivieren ghehequote:
quote:This song obviously can be split into three parts (that were to be three seperate songs, but this just seemed to work)
"Please could you stop the noise I'm trying to get some rest?
From all the unborn chicken voices in my head
What's that, what's that
When I am king you will be first against the wall
With your opinion which is of no consequence at all
What's that, what's that "
Being the first part, this is where the title gets the "Paranoid" part. Easy enough, the voice speaking talks of great paranoia and aspirations of that far surpassing his/her capabilities.
"Ambition makes you look pretty ugly
Kicking squealing gucci little piggy
You don't remember, you don't remember, why don't you remember my name
Off with his head man, off with his head man
Why don't you remember my name?-- I guess he does"
This portion, although very different and supposedly unconnected to the first, creates an antagonist to the first character. This one openly states his/her feelings, and beliefs. This is everything the first one isn't.
"Rain down, rain down, come on rain down on me
From a great height, from a great height, height
Rain down, rain down, come on rain down on me
From a great height, from a great height, height
(repeats 3rd time, underneath vocals are:)
That's it sir, you're leaving,
the crackle of pig skin,
the dust and the screaming
The yuppies networking
the panic, the vomit,
the panic, the vomit
God loves his children,
God loves his children, yeah "
Now, and this is a stretch, I believe this one is the android. Also paranoid, this one feels the whole world is on it's shoulders. Does Marvin ring a bell? (here comes the stretch...) In the book, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, there is a character, Marvin, the Paranoid Android. This character feels it is given the most demeaning tasks, considering it's large mental capacity.
Allebei.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
carnavals hit of carnaval shit?![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
groetjes van boven de rivieren ghehe
Waar afgewerkt gefapst betekentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
groetjes van boven de rivieren ghehe
gefapstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar afgewerkt gefapst betekent![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
Niet in Amsterdam hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
alleen op geenstijl en fok!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Allebei.
Want zoals Naatje wel weet is er maar een echte carnavals-hit.
maar dat is wel zoooo leuk als ze dan 2 luitjes aan de lijn hebben hangen... kan dan zooo in een weekend stemming rakenquote:
Jij en ik. Ekstra Weekend broeders.quote:
Zoals ik al zei, het zijn meer de vroegere albumsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef WickedTunes het volgende:
Komt Hail to the thief en latere albums nog langs?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zometeen om 21:00 UB40 uurtje met Dj LoLa
Kutkachel man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godverdomme, er is weer eens geen heet water..
quote:
Gelukkig ben ik dan wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Mooi zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig ben ik dan weg
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zo
aan zeikende luisteraars heb ik niets
mja tis toch zo? als het je niet bevalt niet luisteren.. aangeven dat je het niets vindt en er niet bent is alleen maar mooiquote:
Weet je, UB40 vind ik echtquote:
je hoeft niet te luisteren hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Weet je, UB40 vind ik echtmaar ja... LoLa he... kan t niet maken om niet te luisteren... en mss weet ze nog een mooi nr te vinden ook
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren hoor
doe ik zo weinigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...
Weet je wat: ik zeg "Verras me maar"
Zo hoog is die niet hoor... UB40 he? hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik zo weinig
Ik weet niet of ik aan die hoge verwachtingen kan voldoen hoor
whehehe timingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola missen.. Het zou verboden moeten worden..
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!quote:
ik moet jou beter op de hoogte houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!
Ik zag het staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet jou beter op de hoogte houden
heb vanmiddag zo spontaan een uurtje gedaan
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
goed, nu dus ff door t verkeer...ciao
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het staan ja
En je moet niks hoor
Alleen zorgen dat je straks in m'n bed ligt als ik thuis kom
Haarlem is op de routequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |