Kutkachel man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godverdomme, er is weer eens geen heet water..
quote:
Gelukkig ben ik dan wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zometeen om 21:00 UB40 uurtje met Dj LoLa
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zometeen om 21:00 UB40 uurtje met Dj LoLa
Mooi zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig ben ik dan weg
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zo
aan zeikende luisteraars heb ik niets
mja tis toch zo? als het je niet bevalt niet luisteren.. aangeven dat je het niets vindt en er niet bent is alleen maar mooiquote:
Weet je, UB40 vind ik echtquote:
je hoeft niet te luisteren hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Weet je, UB40 vind ik echtmaar ja... LoLa he... kan t niet maken om niet te luisteren... en mss weet ze nog een mooi nr te vinden ook
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren hoor
doe ik zo weinigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...
Weet je wat: ik zeg "Verras me maar"
Zo hoog is die niet hoor... UB40 he? hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik zo weinig
Ik weet niet of ik aan die hoge verwachtingen kan voldoen hoor
whehehe timingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola missen.. Het zou verboden moeten worden..
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!quote:
ik moet jou beter op de hoogte houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!
Ik zag het staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet jou beter op de hoogte houden
heb vanmiddag zo spontaan een uurtje gedaan
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
goed, nu dus ff door t verkeer...ciao
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het staan ja
En je moet niks hoor
Alleen zorgen dat je straks in m'n bed ligt als ik thuis kom
Haarlem is op de routequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |