Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
Even simpel gezegd: Fame voelt voor mij nog als een symbool van de wereld voor het internet. Een wereld die langzaam verder wegvalt.
bibliotheken zijn er nog.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Videotheken, boekenwinkels, platenzaken, allemaal verdwijnen zeLekker kil vanachter je PC boeken kopen is half zo leuk niet als de geur opsnuiven, een paar boeken inlezen, twijfelen, weer een pareltje vinden etc.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Videotheken, boekenwinkels, platenzaken, allemaal verdwijnen zeLekker kil vanachter je PC boeken kopen is half zo leuk niet als de geur opsnuiven, een paar boeken inlezen, twijfelen, weer een pareltje vinden etc.
Ach man ik liep al sinds mijn 7de rond in de videotheek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Over een jaar of tien/vijftien zullen de meeste kinderen niet eens weten wat een videotheek is, of een boekenwinkel of een platenzaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
Rende jij vroeger ook hysterisch in je string?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooooooo ik ging vroeger stiekem de fancy kopen; want dat mocht ik eigenlijk niet van mijn moeder
Ik zou het een schande vinden als die ook verdwijnen. Ik ben best bereid om wat belasting extra te betalen om die in stand te houden. Daar boek zoeken, vervolgens boek in internetwinkel bestellen.quote:
Ik wil snuffelen, vinden, kopen, in tas stoppen, thuis uit tas halen, uitpakken, genieten maar! Dat is mijn ultieme muziekgenot! (Helaas is dat wel minder, nu je alles zo'n beetje op internet kan vinden/luisteren)quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dubbele punt sterretje op je bips
Ehum.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar het is toch fucking zonde dat ik nu aan het discussiėren ben met een generatie die niet weet hoe het voelde als je in een videotheek stiekem naar de verboden hoek ging. Vaak met van die smoezelige gordijntjes ervoor.
Daarnaast spreek je, in mijn geval, ook nog eens met een radioverslaafde die alle muziek van de radio afhaalt en eigenlijk alle boeken, die ik wil lezen, al in huis heb liggen, wegens mijn vaderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar het is toch fucking zonde dat ik nu aan het discussiėren ben met een generatie die niet weet hoe het voelde als je in een videotheek stiekem naar de verboden hoek ging. Vaak met van die smoezelige gordijntjes ervoor.
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehum.
Als mijn moeder aan de andere kant van de videotheek stond sprintte ik snel die hoek ik en deed net alsof ik bij horror keek.
Ik niet iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarnaast spreek je, in mijn geval, ook nog eens met een radioverslaafde die alle muziek van de radio afhaalt en eigenlijk alle boeken, die ik wil lezen, al in huis heb liggen, wegens mijn vaderMijn vader zijn boekenkast
En muziekcollectie ook overigens
Jij wel danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?
Ik was een braaf jongetje. Toen de tijd van de videotheek er nog was (overigens staat er nog 1 in Goverwelle dacht ik), ging ik niet naar dat ene hoekje. Ik heb wel in de videotheek gestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij (17 en 18-jarigen) zullen nog net op het randje zitten. Maar ik durf te wedden dat Broertje of Troll dit al niet meer herkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |