quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HARDE G
MAAR OOK NOG DUBBEL D
Ik weet niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie Brabants ook erg?.
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
hoezo ook? Limburgs is mooi man... vooral goed platquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Indeedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.
quote:
Vind ik ookquote:
Eg nie.quote:
HET IS ZACHTE G, HARDE Lquote:
Ik vind het vooral irritant dat vooral Venlo zo doorspekt is met Duits. Ik werk daar soms en sommige kunnen beter Duits dan Nederlands.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
.
Limburgs is ook wel leuk, maar soms zó storend.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef WickedTunes het volgende:
Troll... mogen we ook was songinfo en bandinfo? Waar gaat dit nr over? Wat betend de tekst? ...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb het al opgenomen dusIk ga serieus nog een mop vertellen
________!
kee in topic dan...quote:
Ik citeer enkel de carnavalshit.quote:
carnavals hit of carnaval shit?quote:
Creepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
kee in topic dan...(ik weet t vaak wel), maar wel leuk om te lezen
quote:It's just a simple song about how dedicate he (the guy in the song) was too a girl and how amazing he felt she was. Radiohead doesn't play this in concert anymore. My guess is because Thom had bad experiences with the girl, or he just doesn't feel this song is his style anymore. It's too simple and direct, a teenage love song. Probably a combination of the two.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |