Whaha een mopje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb het al opgenomen dusIk ga serieus nog een mop vertellen
________!
Wat deze man zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draai dan ook met SAM, nergens problemen mee!
Ben ik van plan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Draai dan ook met SAM, nergens problemen mee!
Inderdaad in mijn begin tijd nam ik alles van te voren op.quote:
Het kostte wij tijd en moeite (ook van anderen) maar dan heb je ook wat.quote:
Niet leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een zachhhhhhhte Gggeeeee.
Die twee vergelijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ziet U nou wel dat vlaams anders is dan limburgs!
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijkquote:
Ik schaam me dood voor mijn accentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijk![]()
.
En ook een harde L ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte Gie ofzoiets waarschijnlijk![]()
.
Ik kreeg gisteren de reactie naar mijn hoofd, sarcastisch: Ja, waar in de wereld spreken ze nou het zelfde taaltje hehquote:
IK heb Tripple Leffequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HARDE G
MAAR OOK NOG DUBBEL D
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HARDE G
MAAR OOK NOG DUBBEL D
Ik weet niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie Brabants ook erg?.
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
hoezo ook? Limburgs is mooi man... vooral goed platquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Indeedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind accentjes, op Fries na meestal aandoenlijk.
quote:
Vind ik ookquote:
Eg nie.quote:
HET IS ZACHTE G, HARDE Lquote:
Ik vind het vooral irritant dat vooral Venlo zo doorspekt is met Duits. Ik werk daar soms en sommige kunnen beter Duits dan Nederlands.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
.
Limburgs is ook wel leuk, maar soms zó storend.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef WickedTunes het volgende:
Troll... mogen we ook was songinfo en bandinfo? Waar gaat dit nr over? Wat betend de tekst? ...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb het al opgenomen dusIk ga serieus nog een mop vertellen
________!
kee in topic dan...quote:
Ik citeer enkel de carnavalshit.quote:
carnavals hit of carnaval shit?quote:
Creepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
kee in topic dan...(ik weet t vaak wel), maar wel leuk om te lezen
quote:It's just a simple song about how dedicate he (the guy in the song) was too a girl and how amazing he felt she was. Radiohead doesn't play this in concert anymore. My guess is because Thom had bad experiences with the girl, or he just doesn't feel this song is his style anymore. It's too simple and direct, a teenage love song. Probably a combination of the two.
Carnaval is geen shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
carnavals hit of carnaval shit?![]()
![]()
quote:
groetjes van boven de rivieren ghehequote:
quote:This song obviously can be split into three parts (that were to be three seperate songs, but this just seemed to work)
"Please could you stop the noise I'm trying to get some rest?
From all the unborn chicken voices in my head
What's that, what's that
When I am king you will be first against the wall
With your opinion which is of no consequence at all
What's that, what's that "
Being the first part, this is where the title gets the "Paranoid" part. Easy enough, the voice speaking talks of great paranoia and aspirations of that far surpassing his/her capabilities.
"Ambition makes you look pretty ugly
Kicking squealing gucci little piggy
You don't remember, you don't remember, why don't you remember my name
Off with his head man, off with his head man
Why don't you remember my name?-- I guess he does"
This portion, although very different and supposedly unconnected to the first, creates an antagonist to the first character. This one openly states his/her feelings, and beliefs. This is everything the first one isn't.
"Rain down, rain down, come on rain down on me
From a great height, from a great height, height
Rain down, rain down, come on rain down on me
From a great height, from a great height, height
(repeats 3rd time, underneath vocals are:)
That's it sir, you're leaving,
the crackle of pig skin,
the dust and the screaming
The yuppies networking
the panic, the vomit,
the panic, the vomit
God loves his children,
God loves his children, yeah "
Now, and this is a stretch, I believe this one is the android. Also paranoid, this one feels the whole world is on it's shoulders. Does Marvin ring a bell? (here comes the stretch...) In the book, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, there is a character, Marvin, the Paranoid Android. This character feels it is given the most demeaning tasks, considering it's large mental capacity.
Allebei.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
carnavals hit of carnaval shit?![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
groetjes van boven de rivieren ghehe
Waar afgewerkt gefapst betekentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
groetjes van boven de rivieren ghehe
gefapstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar afgewerkt gefapst betekent![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
Niet in Amsterdam hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
alleen op geenstijl en fok!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Allebei.
Want zoals Naatje wel weet is er maar een echte carnavals-hit.
maar dat is wel zoooo leuk als ze dan 2 luitjes aan de lijn hebben hangen... kan dan zooo in een weekend stemming rakenquote:
Jij en ik. Ekstra Weekend broeders.quote:
Zoals ik al zei, het zijn meer de vroegere albumsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef WickedTunes het volgende:
Komt Hail to the thief en latere albums nog langs?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zometeen om 21:00 UB40 uurtje met Dj LoLa
Kutkachel man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godverdomme, er is weer eens geen heet water..
quote:
Gelukkig ben ik dan wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
Mooi zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig ben ik dan weg
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi zo
aan zeikende luisteraars heb ik niets
mja tis toch zo? als het je niet bevalt niet luisteren.. aangeven dat je het niets vindt en er niet bent is alleen maar mooiquote:
Weet je, UB40 vind ik echtquote:
je hoeft niet te luisteren hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Weet je, UB40 vind ik echtmaar ja... LoLa he... kan t niet maken om niet te luisteren... en mss weet ze nog een mooi nr te vinden ook
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hoeft niet te luisteren hoor
doe ik zo weinigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
I know... maar je doet al zo weinig shows en je stem klinkt zo lekker...
Weet je wat: ik zeg "Verras me maar"
Zo hoog is die niet hoor... UB40 he? hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ik zo weinig
Ik weet niet of ik aan die hoge verwachtingen kan voldoen hoor
whehehe timingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola missen.. Het zou verboden moeten worden..
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!quote:
ik moet jou beter op de hoogte houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn planning moet gewoon rekening gaan houden met jouw shows, klaar!
Ik zag het staan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet jou beter op de hoogte houden
heb vanmiddag zo spontaan een uurtje gedaan
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
goed, nu dus ff door t verkeer...ciao
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het staan ja
En je moet niks hoor
Alleen zorgen dat je straks in m'n bed ligt als ik thuis kom
Haarlem is op de routequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei ik moet na mijn show nog tanken want morgen naar Haarlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |