Ik keek altijd even in de hoek, schaamde me dan enorm en liep weer weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was een braaf jongetje. Toen de tijd van de videotheek er nog was (overigens staat er nog 1 in Goverwelle dacht ik), ging ik niet naar dat ene hoekje. Ik heb wel in de videotheek gestaan.
Ik bedoel dat ik mijn muziek niet zoek in een winkel, waar Wicked het over had. Wat betreft muziek: 3voor12 podcast, inladen in audacity: liedje eruit knippen. Dan doe je niets met internet, behalve dat je die podcast binnenhaaltquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar haal jij het van de radio af via cassettebandjes?
Mag niet hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel gedaan, en flink veel ook. Met altijd de stem van de DJ door het nummer heen
Ja dat is de 2011 manier, maar ik ben ook live dj en heb dan nada noppes aan 128kbit versiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn muziek niet zoek in een winkel, waar Wicked het over had. Wat betreft muziek: 3voor12 podcast, inladen in audacity: liedje eruit knippen. Dan doe je niets met internet, behalve dat je die podcast binnenhaalt
Ik ben ook a-technisch wat dat betreft, dus voor de lol met het gemak dat we nu hebben zou ik het nooit doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja dat is de 2011 manier, maar ik ben ook live dj en heb dan nada noppes aan 128kbit versies
Toch wel Betamax he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
Als ik iets niet wil missen neem ik dat nog steeds op videoband.
Komt ze nu pas achter.quote:
Niemand is vreemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik erger me eraan als de muis (van de pc ja) koud is, ben ik nu vreemd?
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg lekker niet dat Nijn een lekker ding is, tegendraads dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |