Muhahahaquote:
Ff erop gaan zitten of (vul maar in)...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik erger me eraan als de muis (van de pc ja) koud is, ben ik nu vreemd?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ff erop gaan zitten of (vul maar in)...
Wrong. Sappige dijenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
onjuist, dan zeg je dat ze über lekkere dijen heeft.
[..]
[..]
Jij smeerpijp dat zeg je toch niet tegen 15 jarige!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie....
Quote van de dag.quote:
Marathon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!
Was voor de marathon alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ahum... marathon, tinychat... halloo!!!
Wauw, ik ben trots op je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
Jahaa, al 1 nummer in de lijst voor morgen!!!
Dat is niet geschikt voor jou.quote:
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?quote:
Je wil dan ook de echte trekdiestrotopensongs, niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik schiet flink op ja, ben al dik 20 minuten 'bezig'
Als ze lekker is en geen vriend heeft, dan is ze voor heloef, ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?
Slank. Ja. Nee. Lang. Beetje. Stijl.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?
Ze is kjoet. Leuke lach.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En de eerste die het opviel was: naatje_1quote:
Drama reclame is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
En is het nog wat met de Bond of gaat dat niet wat wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En de eerste die het opviel was: naatje_1
Gefeliciteerd!
U wint: niks.
JIJ ZAG HEM OOK NET!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Troll-boy, als het goed is loop ik 1 minuutje uit!
Flikker toch op man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze lekker is en geen vriend heeft, dan is ze voor heloef, ja!
Je raadt nooit op welke cd deze staatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
Juist JOfu!!! DIT zijn car classics![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je raadt nooit op welke cd deze staatTop 100 Kermis Hits, jawel
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
Doen en ik vraag alvast Girls Aloud aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
Met als bonus 5 woonwagen tracks?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
quote:
Mijn guilty pleasuresquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen en ik vraag alvast Girls Aloud aan.
Ik ben niet meer zo gefrustreerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, waarom gematigd, als ik vragen mag?
Ik ga morgen ook mijn eerste show doenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo gefrustreerd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn eerste show doen![]()
Ben nu al naar
Je staat nog niet op t rooster... hoelaat en wat ga je doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn eerste show doen![]()
Ben nu al naar
Oh ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je aan je hart moet denken als je zenuwachtig bent...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je krijgt een Go van me zometeen!
Diep ademhalen en denken: schijt!! Ik ben de dj, dus ik doe wat ik doequote:
Bekende en wat onbekende metal en rock bands.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je staat nog niet op t rooster... hoelaat en wat ga je doen?
Moeilijk om precies uit te leggen ik heb er over gepraat (vraag maar aan je vriendin en VH) er over nagedacht en tenslotte is er wat tijd over gegaan en kwam er een soort van besef.quote:
PM sturen naar luitjes uit de OPquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Bekende en wat onbekende metal en rock bands.
En ik moet nog op het rooster
Als het kan tussen 19.00 en 20.00
PM Samzz, Knetter en/of Fayequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat komt goed !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
PM sturen naar luitjes uit de OP
We horen je kerelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Horen jullie mijn verschrikkelijke stem?.
Nu ben ik nieuwsgierig en serieus: wat voor een besef?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeilijk om precies uit te leggen ik heb er over gepraat (vraag maar aan je vriendin en VH) er over nagedacht en tenslotte is er wat tijd over gegaan en kwam er een soort van besef.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Douchsequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik ga douchen en klaarmaken om te werken
Het was weer lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik ga douchen en klaarmaken om te werken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat klaarmaken had je wel achterwegen kunnen laten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heel simpel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig en serieus: wat voor een besef?
Ik ben ook erg benieuwd hoe ik ga klinkenquote:
Ik heb het al opgenomen dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh Troll, niet zó Limburgs aub.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel.
Het besef dat het niet erg is om nog niet geneukt te hebben
Het besef dat mijn zelfbeeld slechter was dan de werkelijkheid.
Het besef dat ik niet achterliep.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb het al opgenomen dusIk ga serieus nog een mop vertellen
________!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het was weer lekker!
Werk ze !
quote:
Dankquote:
was leuk... volgende keer direct je Kermisplaten pakkenquote:
Ow ff niet meegekregen. Ja de mic is lastig toevoegen in VDJ.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zei ik toch![]()
Mic krijg ik niet geconfig'd bij VDJ 5.0
Dat wilden jullie nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef WickedTunes het volgende:
ja
[..]
was leuk... volgende keer direct je Kermisplaten pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |