Ze is kjoet. Leuke lach.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh. Daar was ik niet bij. Is ze dik? Heeft ze een beugel? Heeft ze een bril? Heeft ze lange hare of korte haren? Heeft ze sproeten? Heeft ze krullend haar of sluik haar?
En de eerste die het opviel was: naatje_1quote:
Drama reclame is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
En is het nog wat met de Bond of gaat dat niet wat wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En de eerste die het opviel was: naatje_1
Gefeliciteerd!
U wint: niks.
JIJ ZAG HEM OOK NET!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje.
Wtf
Ja, ik kijk bijna nooit tv
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Troll-boy, als het goed is loop ik 1 minuutje uit!
Flikker toch op man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze lekker is en geen vriend heeft, dan is ze voor heloef, ja!
Je raadt nooit op welke cd deze staatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef WickedTunes het volgende:
Juist JOfu!!! DIT zijn car classics![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je raadt nooit op welke cd deze staatTop 100 Kermis Hits, jawel
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
BOOOH ik heb zin om weer eens een guilty pleasure show te doen. Kan naatje lekker miepen dat het geen guilty pleasures zijn
Doen en ik vraag alvast Girls Aloud aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
Met als bonus 5 woonwagen tracks?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ennuhm je hebt een DM![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |