Toch wel Betamax he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
Als ik iets niet wil missen neem ik dat nog steeds op videoband.
Komt ze nu pas achter.quote:
Niemand is vreemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik erger me eraan als de muis (van de pc ja) koud is, ben ik nu vreemd?
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg lekker niet dat Nijn een lekker ding is, tegendraads dat ik ben.
Je bent gewoon jaloers.. Maar tegen jou zeg ik hele andere dingenquote:
Je zegt dat ze een verdomd lekker wijf is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg lekker niet dat Nijn een lekker ding is, tegendraads dat ik ben.
Ik heb je op TC gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand van hier weet hoe ik eruit zie....
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik erger me eraan als de muis (van de pc ja) koud is, ben ik nu vreemd?
Dit! Maar dan in beginperiode van Jeroen van Inkel, Rob Stenders en Gijs Stavermanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
s'avonds laat stiekem naar 3FM luisteren en Volumia en Bryan Adams op een bandje opnemen. Luisterde vorig jaar nog zo'n bandje terug en daar was Giel Beelen nog op te horen, in zijn ultieme begindagen
Jawel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen tegen Faye.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze een verdomd lekker wijf is?
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |