SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
En Twente? Dat zijn immers halve Duitsers daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Knetter moet blijven leven!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Twente? Dat zijn immers halve Duitsers daar.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Lol, kwam een oude foto van mezelf tegen.
schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Daar zou ik er wel een paar uit kunnen schieten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Twente? Dat zijn immers halve Duitsers daar.
Kan er mee door.quote:
Waar is Twente danquote:
Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een eetlepel mannenpap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou maar een pond kaviaar moeten weglepelen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond van 21:00 tot 22:00 een UB40 uurtje met Dj LoLa
Dat heb je nog in een keer weggesliktquote:
Kan niet luisteren, maar ik zal wel aan de red red wine gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Lolaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk, leuk, leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb je nog in een keer weggeslikt.
Voor mij is alles rechts en boven van Utrecht schemergebiedquote:
Westerlingen zijn naïefquote:
Wij zijn domquote:
Buiten Amsterdam heb ik meestal ook niks te zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Westerlingen zijn naïefEn als het Amsterdammers zijn dan komen ze niet eens buiten de stadsmuren
FC Twente ken je? Waar komen ze weg? Enschede. Waar ligt Enschede? In Overijssel. Twente is een steek in Overijssel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij is alles rechts en boven van Utrecht schemergebied.
Ja, behoorlijk. Basisschool topografie.quote:
Als het dan nog FOK!kers zijn dan komen ze niet eens buiten hun huismuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Westerlingen zijn naïefEn als het Amsterdammers zijn dan komen ze niet eens buiten de stadsmuren
Je vraagt nu aan een homo of hij een voetbalclub kent?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FC Twente ken je? Waar komen ze weg? Enschede. Waar ligt Enschede? In Overijssel. Twente is een steek in Overijssel.
Dat verklaart ook de horizon van de gemiddelde Amsterdammerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten Amsterdam heb ik meestal ook niks te zoeken.
Die zijn het ergstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het dan nog FOK!kers zijn dan komen ze niet eens buiten hun huismuren.
Goed puntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vraagt nu aan een homo of hij een voetbalclub kent?
Hanteer jij ook zo'n extreem ritme in je leven? Dus half 6 exact eten, half 8 thee en koffie etc etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FC Twente ken je? Waar komen ze weg? Enschede. Waar ligt Enschede? In Overijssel. Twente is een steek in Overijssel.
Ja wat? Ik ga heus wel naar andere steden maar in Amsterdam is al genoeg te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de horizon van de gemiddelde Amsterdammer
Nee, ik lust geen thee en koffie. Dit is gewoon logisch redenerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hanteer jij ook zo'n extreem ritme in je leven? Dus half 6 exact eten, half 8 thee en koffie etc etc.
Apart geval ben je tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lust geen thee en koffie. Dit is gewoon logisch redeneren.
Een vrouw die niet van thee houdt, een unicum.quote:
Echte, echte Amsterdammers kun je wel hebben, en dat zeg ik als Rotterdammer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat verklaart ook de horizon van de gemiddelde Amsterdammer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is er iemand die gup uit doet strax
14.00 moet ie uitquote:
Je beeldvorming wordt bepaald door diversiteit aan belevingen. Dat leer je niet uit een boekje of door af en toe naar een andere stad te gaan. Ik wil niet alle Amsterdammers over één kam scheren, maar ik kan ze zeker wel stereotyperen als naïefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ga heus wel naar andere steden maar in Amsterdam is al genoeg te doen.
Ik was wel goed in topografie dus ik weet wel dat de wereld niet ophoudt bij het bordje U verlaat Amsterdam.
Denk je dat ik me genoeg interesseer in voetbal om via deze weg te weten wat er precies met Twente bedoeld wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je weer met je conclusies over mensen en belerende toonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Basisschool topografie..
Ja, ik zei al naïefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je dat ik me genoeg interesseer in voetbal om via deze weg te weten wat er precies met Twente bedoeld wordt?
[..]
Ben je weer met je conclusies over mensen en belerende toon.
Maar je smiley spreekt je PI tegen, dat is verwarrendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zei al naïef.
Ik maak een grapje. PI!
De meeste kun je wel goed hebben hoor, maar het is vooral hun beeldvorming over de wereld buiten Amsterdam. Dat is soms gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echte, echte Amsterdammers kun je wel hebben, en dat zeg ik als Rotterdammer.
Sowieso stadse humor
PI gaat over smileyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je smiley spreekt je PI tegen, dat is verwarrend.
Maar als Amsterdam een ding is het divers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beeldvorming wordt bepaald door diversiteit aan belevingen. Dat leer je niet uit een boekje of door af en toe naar een andere stad te gaan. Ik wil niet alle Amsterdammers over één kam scheren, maar ik kan ze zeker wel stereotyperen als naïef
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meeste kun je wel goed hebben hoor, maar het is vooral hun beeldvorming over de wereld buiten Amsterdam. Dat is soms gewoon
Ja ik had de PI stiekem ook niet zo goed gezien deze keerquote:
Gerstenat? wat is dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komt. Domme Amsterdammers ook.
.
en niemand is erquote:Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komt. Domme Amsterdammers ook.
.
Aha.quote:
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik had de PI stiekem ook niet zo goed gezien deze keer.
Ik pas mijn PI praktisch altijd aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maak. Maar goed, ik vergeet ook de PI wel eens te lezen
.
En vaak zegt het ook nog niks want veel mensen hebben een standaard PI. Dat is echt de grootste faal van Fok geweest.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als Amsterdam een ding is het divers.
StandaardPI's die niet aangepast worden als de situatie er om vraagt (of schreeuwt)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maak. Maar goed, ik vergeet ook de PI wel eens te lezen
.
En vaak zegt het ook nog niks want veel mensen hebben een standaard PI. Dat is echt de grootste faal van Fok geweest.
Ik beschouw me niet als Kosmopoliet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is nou juist het hele punt!! Vanuit jouw referentiekader gezien is het divers. Jij omschrijft precies waarom een stereotype Amsterdammer zichzelf als kosmopoliet beschouwt, terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Ja, ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik pas mijn PI praktisch altijd aan.
Anders is het helemaal onmogelijk om sarcasme te herkennen en te gebruiken.
In groep 8 was er maar 1 blanke leerling in mijn klas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me geen jaar herinneren op school dat er niet minstens een buitenlander in mijn klas zat. En dat in de suburbs van Eindhoven
.
Dat klopt !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen..
En het veroorzaakt soms onmogelijke situatiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
StandaardPI's die niet aangepast worden als de situatie er om vraagt (of schreeuwt)!!! Echt ergerlijk.
De meerderheid was bij mij wel blank, maar dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar de wijk enzo. Maar toch, ik heb wel altijd contact gehad en vrienden gehad met allerlei verschillende achtergronden en nationaliteiten. Haske tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
In groep 8 was er maar 1 blanke leerling in mijn klas.
c_aquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het veroorzaakt soms onmogelijke situaties. Iemand condoleren terwijl er in de PI een hartje staat bijvoorbeeld
.
Ik ben niks anders gewend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meerderheid was bij mij wel blank, maar dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar de wijk enzo. Maar toch, ik heb wel altijd contact gehad en vrienden gehad met allerlei verschillende achtergronden en nationaliteiten. Haske tof.
Omdat men een leven heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
waarom is er niemand
Hoe kun je dan roepen dat Amsterdam divers is? Als je een beetje de wijde wereld intrekt dan zul je zien dat die allochtonen die bij jou op school hebben gezeten in hun eigen land soms heel anders kunnen zijn. Het feit dat je durft aan te geven dat je met meer verschillende bevolkingsgroepen in de klas hebt gezeten geeft al aan dat je geen benul hebt hoe het buiten Amsterdam is. Denk je nu werkelijk dat de diversiteit aan allochtonen hier minder is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik beschouw me niet als Kosmopoliet.
Er ligt een hele grote wereld buiten Amsterdam, dat snap ik heus.
Maar ik heb met meer verschillende bevolkingsgroepen op school gezeten dan de gemiddelde provincaal hoor.
En de roostermakers werden laatst afgebrandquote:
Oh ik weet niet of ze ooit iemand gecondoleerd heeft met die PI, maar zij heeft wel de hartjes-PI, daar doelde ik opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed zij dat?. Hihihi, best een faal.
Oh, zo. Ja, dat klopt. De enige PI die eigenlijk nergens echt bij pastquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of ze ooit iemand gecondoleerd heeft met die PI, maar zij heeft wel de hartjes-PI, daar doelde ik op.
Gebraden kippetjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de roostermakers werden laatst afgebrand. Leuk is dat.
Sorry, schat. Ik kan Gup niet uitzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dan ga ik wel niet draaien nu
Ik vind DJ Insomnium gewoon zo slecht niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
Mensen![]()
Verzin eens een leuke DJ naam voor mij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik kan Gup niet uitzetten.
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je dan roepen dat Amsterdam divers is? Als je een beetje de wijde wereld intrekt dan zul je zien dat die allochtonen die bij jou op school hebben gezeten in hun eigen land soms heel anders kunnen zijn. Het feit dat je durft aan te geven dat je met meer verschillende bevolkingsgroepen in de klas hebt gezeten geeft al aan dat je geen benul hebt hoe het buiten Amsterdam is. Denk je nu werkelijk dat de diversiteit aan allochtonen hier minder is?
DJ Slaaptekortquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
Mensen![]()
Verzin eens een leuke DJ naam voor mij.
Nah, fout gedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.
Maar ik denk dat de diversiteit hier groter is dan Groenlo of Hoogezand-Sappermeer.
En natuurlijk zijn allochtonen hier anders want ze passen zich aan aan Nederland.
DJ Insomnia kan ook.quote:
Er zitten gewoon meer allochtonen in de grote steden dan in de dorpen dat is eigenlijk mijn enige punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, fout gedacht. Allochtonen die zich aanpassen?
.
iemand heeft guppie uitgezetquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
Grrr mensen die urenlang doorlullen aan de telefoon
Ja ik ben er weer en zet guppie snel uit voor Broertje
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
Ja ik ben er weer en zet guppie snel uit voor Broertje
En ook jij mist de PIquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten gewoon meer allochtonen in de grote steden dan in de dorpen dat is eigenlijk mijn enige punt.
ja dan draai ik hem straksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Broertje mag ik een nummer aanvragen? Het is wel ook een MJ nummer.
Als je Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet verlaat dan ben je inderdaad naïever dan de gemiddelde Amsterdammer. Maar aangezien Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet alle voorzieningen hebben zoals Amsterdam ben je genoodzaakt om je plaatsje te verlaten. En dat zorgt juist voor een positieve bijdrage aan je horizon. Iets wat ik nadrukkelijk mis bij mensen die hun plaats nauwelijks verlaten, hoe groot die ook moge zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.
Maar ik denk dat de diversiteit hier groter is dan Groenlo of Hoogezand-Sappermeer.
En natuurlijk zijn allochtonen hier anders want ze passen zich aan aan Nederland.
Ja ik let niet op die dingen.quote:
Dood met dat volkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
En ik ben 1/16e allochtoon!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen ik ben ook kwart allochtoon! Mijn oma van mijn vaders kant kwam uit Indonesië!
Noors hier !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 1/16e allochtoon!(Ergens een Duitse voorouder)
Weet je zeker dat je dat op internet wil hebben staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat wordenquote:
Okee dat snap ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet verlaat dan ben je inderdaad naïever dan de gemiddelde Amsterdammer. Maar aangezien Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet alle voorzieningen hebben zoals Amsterdam ben je genoodzaakt om je plaatsje te verlaten. En dat zorgt juist voor een positieve bijdrage aan je horizon. Iets wat ik nadrukkelijk mis bij mensen die hun plaats nauwelijks verlaten, hoe groot die ook moge zijn
Ja, hier ook. 1/8e Duits.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat worden.
Die mensen die dat dan verkeerd opvatten zijn echt niet goed snikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat worden.
Alleen mijn ouders al hebben in 3 landen gewoond. Om nog maar te zwijgen waar mijn voorouders wel niet rondgetrokken hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij ook graagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.
In zou in het algemeen op de PI lettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.
Gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die mensen die dat dan verkeerd opvatten zijn echt niet goed snik.
Dat snap ik wel, Amsterdam heeft iets, vind het echt een geweldige stad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dat snap ik.
Alleen ik ben te verknocht aan Amsterdam om er ver weg van te kunnen wonen.![]()
Alhoewel ik ga nog wel een jaar in het buitenland wonen, maar in Nederland wil ik nergens anders wonen.
Preciesquote:
Ok, dat snap ik. Maar ga af en toe regelmatig op de koffie buiten Amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Okee dat snap ik.
Alleen ik ben te verknocht aan Amsterdam om er ver weg van te kunnen wonen.![]()
Alhoewel ik ga nog wel een jaar in het buitenland wonen, maar in Nederland wil ik nergens anders wonen.
Pas je dan eens aan aan Nederlandquote:
Te dom om te poepen, gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Net als de mensen die niet weten wat Twente is
. Kneuzen!
Niet de verkeerde in je mond stoppenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de winkel voor m'n dessert mints. Oh, en wattenschijfjes
.
Wattenschijfjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de winkel voor m'n dessert mints. Oh, en wattenschijfjes
.
Zeg je nu dat hij zich moet laten bleken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas je dan eens aan aan Nederland.
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Maar ga af en toe regelmatig op de koffie buiten Amsterdam
Oh, gelukkig, dan ben ik niet zo'n persoonquote:
MJ deed het ook!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij zich moet laten bleken?.
Jij kan wel poepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dan ben ik niet zo'n persoon.
Er valt niks aan te passen ik ben geboren en getogen hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas je dan eens aan aan Nederland.
Heeft 'm geen windeieren gelegd, laten we eerlijk zijnquote:
Jaquote:
Die werd er alleen maar lelijker op.quote:
Niet op de virtuele koffie gaan hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Door FOK! heb ik steeds meer vrienden buiten Amsterdam.
Ohja, de typische allochtone arrogance! "Oh ik ben hier geboren dus ik ben al Nederlands!" Zo werkt het niet, mannetjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niks aan te passen ik ben geboren en getogen hier.
Ik heb vrijdag toch echt Zevenaar verblijd met mijn fantastische aanwezigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet op de virtuele koffie gaan hè
Ja poeh zeg wat een mix van diversiteit was dat man!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zevenaar! Hét multiculturele centrum op het noordelijk halfrond!
Jajajaja al gedaanquote:
Als je daar toch bent, rijd dan meteen door naar Deutschland!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag toch echt Zevenaar verblijd met mijn fantastische aanwezigheid.
Tsss altijd hetzelfde met jullie homo's!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, de typische allochtone arrogance! "Oh ik ben hier geboren dus ik ben al Nederlands!" Zo werkt het niet, mannetje!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke !
Mijn eerste uurtje muziek staat in mijn playlist en Que.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke !
Mijn eerste uurtje muziek staat in mijn playlist en Que.
Moet ik even kijkenquote:
worstebroodjes aan het etenquote:
Lekkah. Ik ben misselijk van mijn Hero fruit & co drankjequote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkah. Ik ben misselijk van mijn Hero fruit & co drankje. Denk je een keer gezond te doen
.
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?quote:
neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?
Ja, ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja dat klopt.
Maar dit is wel ernstig, ik heb soms drie lagen kleding op een hanger omdat ik te weinig hangers heb. Maar meer hangers passen niet in m'n kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk ook. Maar ik gooi nooit iets weg omdat ik lak heb aan wat de mode voorschrijftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Ik heb echt bizar weinig kleding![]()
Maar geef er dan ook heel weinig om.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar ik gooi nooit iets weg omdat ik lak heb aan wat de mode voorschrijft.
Nou ja, ik lieg. Ik vind kleren geweldig, maar ik volg niet de trends of zo.
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik heb iets van vier broeken, 3 blousjes , zooi aan bandshirts en dat was het.
Oh en nog een pak.
Dan valt het inderdaad nog wel mee !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee..
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 anderequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad nog wel mee !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 andere
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 andere
Dat is idd niet veelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee..
Daaromquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb wel heel veel schoenen
. Die kast is dan ook helemaal uitpuilend
.
Mijn zusje heeft ook enorm veel kleren. Saillant detail: De helft past nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe maar niet tellen hoeveel kleren ik heb
Ik vind dat echt een mooi woord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook enorm veel kleren. Saillant detail: De helft past niet.
ja! Natuurlijkquote:
quote:
quote:
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Opruimen he. Dat duurt altijd minder lang als dat ik denk dat het zal gaan duren
.
Mooi hè, mensen met een ruime vocabulaire.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi woord.
Nee, ik pas het meteen aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga door tot 16.00 heeft iemand daar problemen mee ?
Ik vind dat zelf wel prettig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi hè, mensen met een ruime vocabulaire.
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi woord.
quote:
Nee, die zijn gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel prettig.
In het dagelijks leven gebruik ik ook wel veel van dat soort woorden.
Maar de meeste mensen beschouwen het als elitair en overbodig.
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stomquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel prettig.
In het dagelijks leven gebruik ik ook wel veel van dat soort woorden.
Maar de meeste mensen beschouwen het als elitair en overbodig.
Daar ben ik het wel mee eensquote:
Ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stom.
Whehehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stom.
Ik weet niet of ik ze vaak gebruik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehehe. Die mensen kan je gewoon niet serieus nemen.
Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet zo vaak hele moeilijke woorden gebruik. Denk ik.
Van die Harry Mulisch adepten. O hou opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Insomnium het volgende:
Ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens.
Mensen die zulke woorden gebruiken om stoer over te komen en ze dan vervolgens compleet op de verkeerde manier gebruiken lach ik dan ook altijd hard uit.
Oh, als dat het criterium is, dan gebruik ik ook moeilijke woordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze vaak gebruik.
Sommige mensen vinden van wel.
Maar die vinden profileren dan ook een moeilijk woord om mee te beginnen.
Hoiquote:
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van die Harry Mulisch adepten. O hou op
JIJ BENT ELITAIRquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als dat het criterium is, dan gebruik ik ook moeilijke woorden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheld
[..]
JIJ BENT ELITAIR
Kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheld
[..]
JIJ BENT ELITAIR
Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.quote:
Dat ben je alleen als je een gouden tuig voor je paardje hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut. Ik maar denken dat ik een boer ben... Ben ik nu een elitaire boer?
.
[..]
Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.
Dat niet. Het tuig is wel duurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat ben je alleen als je een gouden tuig voor je paardje hebt.
Neuh, je gebruikt gewoon je boerenverstandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut. Ik maar denken dat ik een boer ben... Ben ik nu een elitaire boer?
.
O, een soort catalogus dus.quote:Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.
Ik heb ooit eens paard gereden.quote:
Nee, gewoon de Mooi van Etos. Maandblad met leuke tips en trics. En uiteraard wat Etos reclamequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neuh, je gebruikt gewoon je boerenverstand
[..]
O, een soort catalogus dus.
Echt een vrouwending dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Nee, gewoon de Mooi van Etos. Maandblad met leuke tips en trics. En uiteraard wat Etos reclame. Ik vind het leuk
.
Dat hoort bij het nummerquote:
Dat hadden ze wel achterwege mogen latenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nummer
Vind het maar apartquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nummer
quote:
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Maar mensen ik ga een stukje op de mountainbike![]()
En waarschijnlijk zeiknat worden.
Tot straks !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Tot straks !
Natquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Tot straks !
Hoiquote:
Truequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oerinstincten, daar doe je niks aan
Volgens mij ligt het een beetje aan de nummers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef mr-green het volgende:
is de geluidskwaliteit van vorig nummer nou zo slecht?
Of is de stream gewoon bagger momenteel?
Ik! Nou ja, het ligt op het puntje van m'n tong...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik zoek een bepaald bluesnummer wat vroeger in de Grolsch reclames werd gebruikt. Toen luidde de slogan: "Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch". Op dat moment zag je een dame richting de camera wijzen. Op YouTube kan ik er niets over vinden.
Wie weet welke commercial of nummer ik bedoel?
Grolschboek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik! Nou ja, het ligt op het puntje van m'n tong...
Eigenlijk moet ik m'n Grolschboek even opzoeken, he.
Hoiquote:
Ja, met alle reclames en de geschiedenis van toen tot nu ergens. Maar ik kan 't boek niet vindenquote:
als je het weet wil ik het ook wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik zoek een bepaald bluesnummer wat vroeger in de Grolsch reclames werd gebruikt. Toen luidde de slogan: "Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch". Op dat moment zag je een dame richting de camera wijzen. Op YouTube kan ik er niets over vinden.
Wie weet welke commercial of nummer ik bedoel?
Een bijbel heet zoietsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, met alle reclames en de geschiedenis van toen tot nu ergens. Maar ik kan 't boek niet vinden.
Ik denk dat het aan de opname van het nummer ligt, uit '67.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef mr-green het volgende:
is de geluidskwaliteit van vorig nummer nou zo slecht?
Of is de stream gewoon bagger momenteel?
Is het verzonnen danquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Als het goed is kan ik vanaf morgen ook overdag meeluisteren
Dan krijg ik eindelijik adminrechten op mijn nieuwe PC
Ballon!quote:
Hallonquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand die om 16.00 wil
Kom vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet dat liedje van Trijntje Oosterhuis ook weer, van die kinderfilm.
Vlieg met me mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Kom en vlieg met me mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Eindelijk baas over je eigen PCquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Symphonic het volgende:
Als het goed is kan ik vanaf morgen ook overdag meeluisteren
Dan krijg ik eindelijik adminrechten op mijn nieuwe PC
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dat is ie! Doet me zo denken aan vroegah.
quote:
Van Annie MG Schmidt, fuck..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Lift was dat toch? Met dat blonde knulletje.
Abeltje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Annie MG Schmidt, fuck..
Abeltje!
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Een bazenfilm is datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De lift was Nederhorror ;') Met Huubje Stapel.
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel. Ben niet zo bekend met Nederlandse meuk.
Ja dit. Amsterdamned was ook al zo kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Lift vond ik saai. Nederlandse horror is best kudt.
Ik vond 'm niksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige Nederlandse films wat absoluut geen meuk is. Die film moet je een keer gezien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |