14.00 moet ie uitquote:
Je beeldvorming wordt bepaald door diversiteit aan belevingen. Dat leer je niet uit een boekje of door af en toe naar een andere stad te gaan. Ik wil niet alle Amsterdammers over één kam scheren, maar ik kan ze zeker wel stereotyperen als naïefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ga heus wel naar andere steden maar in Amsterdam is al genoeg te doen.
Ik was wel goed in topografie dus ik weet wel dat de wereld niet ophoudt bij het bordje U verlaat Amsterdam.
Denk je dat ik me genoeg interesseer in voetbal om via deze weg te weten wat er precies met Twente bedoeld wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
FC Twente ken je? Waar komen ze weg? Enschede. Waar ligt Enschede? In Overijssel. Twente is een steek in Overijssel.
Ben je weer met je conclusies over mensen en belerende toonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Basisschool topografie..
Ja, ik zei al naïefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je dat ik me genoeg interesseer in voetbal om via deze weg te weten wat er precies met Twente bedoeld wordt?
[..]
Ben je weer met je conclusies over mensen en belerende toon.
Maar je smiley spreekt je PI tegen, dat is verwarrendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zei al naïef.
Ik maak een grapje. PI!
De meeste kun je wel goed hebben hoor, maar het is vooral hun beeldvorming over de wereld buiten Amsterdam. Dat is soms gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echte, echte Amsterdammers kun je wel hebben, en dat zeg ik als Rotterdammer.
Sowieso stadse humor
PI gaat over smileyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je smiley spreekt je PI tegen, dat is verwarrend.
Maar als Amsterdam een ding is het divers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beeldvorming wordt bepaald door diversiteit aan belevingen. Dat leer je niet uit een boekje of door af en toe naar een andere stad te gaan. Ik wil niet alle Amsterdammers over één kam scheren, maar ik kan ze zeker wel stereotyperen als naïef
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meeste kun je wel goed hebben hoor, maar het is vooral hun beeldvorming over de wereld buiten Amsterdam. Dat is soms gewoon
Ja ik had de PI stiekem ook niet zo goed gezien deze keerquote:
Gerstenat? wat is dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komt. Domme Amsterdammers ook.
.
en niemand is erquote:Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terwijl het beste gerstenat gewoon uit het Oosten komt. Domme Amsterdammers ook.
.
Aha.quote:
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik had de PI stiekem ook niet zo goed gezien deze keer.
Ik pas mijn PI praktisch altijd aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maak. Maar goed, ik vergeet ook de PI wel eens te lezen
.
En vaak zegt het ook nog niks want veel mensen hebben een standaard PI. Dat is echt de grootste faal van Fok geweest.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als Amsterdam een ding is het divers.
StandaardPI's die niet aangepast worden als de situatie er om vraagt (of schreeuwt)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist steeds meer PI's ga gebruiken als ik een grapje maak. Maar goed, ik vergeet ook de PI wel eens te lezen
.
En vaak zegt het ook nog niks want veel mensen hebben een standaard PI. Dat is echt de grootste faal van Fok geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |