quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheld
[..]
JIJ BENT ELITAIR
Kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheld
[..]
JIJ BENT ELITAIR
Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.quote:
Dat ben je alleen als je een gouden tuig voor je paardje hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut. Ik maar denken dat ik een boer ben... Ben ik nu een elitaire boer?
.
[..]
Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.
Dat niet. Het tuig is wel duurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat ben je alleen als je een gouden tuig voor je paardje hebt.
Neuh, je gebruikt gewoon je boerenverstandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut. Ik maar denken dat ik een boer ben... Ben ik nu een elitaire boer?
.
O, een soort catalogus dus.quote:Inkijken en bepalen welke producten je wilt kopen of welke tips je bruikbaar vindt.
Ik heb ooit eens paard gereden.quote:
Nee, gewoon de Mooi van Etos. Maandblad met leuke tips en trics. En uiteraard wat Etos reclamequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neuh, je gebruikt gewoon je boerenverstand
[..]
O, een soort catalogus dus.
Echt een vrouwending dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Nee, gewoon de Mooi van Etos. Maandblad met leuke tips en trics. En uiteraard wat Etos reclame. Ik vind het leuk
.
Dat hoort bij het nummerquote:
Dat hadden ze wel achterwege mogen latenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nummer
Vind het maar apartquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat hoort bij het nummer
quote:
Doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Maar mensen ik ga een stukje op de mountainbike![]()
En waarschijnlijk zeiknat worden.
Tot straks !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Tot straks !
Natquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Insomnium het volgende:
Tot straks !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |