Die werd er alleen maar lelijker op.quote:
Niet op de virtuele koffie gaan hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Door FOK! heb ik steeds meer vrienden buiten Amsterdam.
Ohja, de typische allochtone arrogance! "Oh ik ben hier geboren dus ik ben al Nederlands!" Zo werkt het niet, mannetjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niks aan te passen ik ben geboren en getogen hier.
Ik heb vrijdag toch echt Zevenaar verblijd met mijn fantastische aanwezigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet op de virtuele koffie gaan hè
Ja poeh zeg wat een mix van diversiteit was dat man!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zevenaar! Hét multiculturele centrum op het noordelijk halfrond!
Jajajaja al gedaanquote:
Als je daar toch bent, rijd dan meteen door naar Deutschland!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag toch echt Zevenaar verblijd met mijn fantastische aanwezigheid.
Tsss altijd hetzelfde met jullie homo's!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, de typische allochtone arrogance! "Oh ik ben hier geboren dus ik ben al Nederlands!" Zo werkt het niet, mannetje!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke !
Mijn eerste uurtje muziek staat in mijn playlist en Que.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke !
Mijn eerste uurtje muziek staat in mijn playlist en Que.
Moet ik even kijkenquote:
worstebroodjes aan het etenquote:
Lekkah. Ik ben misselijk van mijn Hero fruit & co drankjequote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkah. Ik ben misselijk van mijn Hero fruit & co drankje. Denk je een keer gezond te doen
.
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?quote:
neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?
Ja, ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is dat niet een probleem wat bijna alle vrouwen hebben ?
Hahahahahahaha.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja dat klopt.
Maar dit is wel ernstig, ik heb soms drie lagen kleding op een hanger omdat ik te weinig hangers heb. Maar meer hangers passen niet in m'n kast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eigenlijk ook. Maar ik gooi nooit iets weg omdat ik lak heb aan wat de mode voorschrijftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahahaha.
Ik heb echt bizar weinig kleding![]()
Maar geef er dan ook heel weinig om.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar ik gooi nooit iets weg omdat ik lak heb aan wat de mode voorschrijft.
Nou ja, ik lieg. Ik vind kleren geweldig, maar ik volg niet de trends of zo.
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik heb iets van vier broeken, 3 blousjes , zooi aan bandshirts en dat was het.
Oh en nog een pak.
Dan valt het inderdaad nog wel mee !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee..
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 anderequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad nog wel mee !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 andere
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is 1 kast. Er zijn nog 9 andere
Dat is idd niet veelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeven broeken, 9 jurkjes, 3 rokken en een hele bende shirts, truien enz. Maar op zich valt het nog mee..
Daaromquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb wel heel veel schoenen
. Die kast is dan ook helemaal uitpuilend
.
Mijn zusje heeft ook enorm veel kleren. Saillant detail: De helft past nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe maar niet tellen hoeveel kleren ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |