Die mensen die dat dan verkeerd opvatten zijn echt niet goed snikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat worden.
Alleen mijn ouders al hebben in 3 landen gewoond. Om nog maar te zwijgen waar mijn voorouders wel niet rondgetrokken hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 1/16e allochtoon!(Ergens een Duitse voorouder)
Bij mij ook graagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.
In zou in het algemeen op de PI lettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.
Gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die mensen die dat dan verkeerd opvatten zijn echt niet goed snik.
Dat snap ik wel, Amsterdam heeft iets, vind het echt een geweldige stad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dat snap ik.
Alleen ik ben te verknocht aan Amsterdam om er ver weg van te kunnen wonen.![]()
Alhoewel ik ga nog wel een jaar in het buitenland wonen, maar in Nederland wil ik nergens anders wonen.
Preciesquote:
Ok, dat snap ik. Maar ga af en toe regelmatig op de koffie buiten Amsterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
Okee dat snap ik.
Alleen ik ben te verknocht aan Amsterdam om er ver weg van te kunnen wonen.![]()
Alhoewel ik ga nog wel een jaar in het buitenland wonen, maar in Nederland wil ik nergens anders wonen.
Pas je dan eens aan aan Nederlandquote:
Te dom om te poepen, gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Net als de mensen die niet weten wat Twente is
. Kneuzen!
Niet de verkeerde in je mond stoppenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de winkel voor m'n dessert mints. Oh, en wattenschijfjes
.
Wattenschijfjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar de winkel voor m'n dessert mints. Oh, en wattenschijfjes
.
Zeg je nu dat hij zich moet laten bleken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas je dan eens aan aan Nederland.
Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik. Maar ga af en toe regelmatig op de koffie buiten Amsterdam
Oh, gelukkig, dan ben ik niet zo'n persoonquote:
MJ deed het ook!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je nu dat hij zich moet laten bleken?.
Jij kan wel poepen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, dan ben ik niet zo'n persoon.
Er valt niks aan te passen ik ben geboren en getogen hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas je dan eens aan aan Nederland.
Heeft 'm geen windeieren gelegd, laten we eerlijk zijnquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |