DJ Slaaptekortquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
Mensen![]()
Verzin eens een leuke DJ naam voor mij.
Nah, fout gedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.
Maar ik denk dat de diversiteit hier groter is dan Groenlo of Hoogezand-Sappermeer.
En natuurlijk zijn allochtonen hier anders want ze passen zich aan aan Nederland.
DJ Insomnia kan ook.quote:
Er zitten gewoon meer allochtonen in de grote steden dan in de dorpen dat is eigenlijk mijn enige punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, fout gedacht. Allochtonen die zich aanpassen?
.
iemand heeft guppie uitgezetquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
Grrr mensen die urenlang doorlullen aan de telefoon
Ja ik ben er weer en zet guppie snel uit voor Broertje
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
Ja ik ben er weer en zet guppie snel uit voor Broertje
En ook jij mist de PIquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten gewoon meer allochtonen in de grote steden dan in de dorpen dat is eigenlijk mijn enige punt.
ja dan draai ik hem straksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Broertje mag ik een nummer aanvragen? Het is wel ook een MJ nummer.
Als je Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet verlaat dan ben je inderdaad naïever dan de gemiddelde Amsterdammer. Maar aangezien Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet alle voorzieningen hebben zoals Amsterdam ben je genoodzaakt om je plaatsje te verlaten. En dat zorgt juist voor een positieve bijdrage aan je horizon. Iets wat ik nadrukkelijk mis bij mensen die hun plaats nauwelijks verlaten, hoe groot die ook moge zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.
Maar ik denk dat de diversiteit hier groter is dan Groenlo of Hoogezand-Sappermeer.
En natuurlijk zijn allochtonen hier anders want ze passen zich aan aan Nederland.
Ja ik let niet op die dingen.quote:
Dood met dat volkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Viro het volgende:
En ik ben 1/16e allochtoon!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen ik ben ook kwart allochtoon! Mijn oma van mijn vaders kant kwam uit Indonesië!
Noors hier !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik ben 1/16e allochtoon!(Ergens een Duitse voorouder)
Weet je zeker dat je dat op internet wil hebben staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat wordenquote:
Okee dat snap ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet verlaat dan ben je inderdaad naïever dan de gemiddelde Amsterdammer. Maar aangezien Groenlo of Hoogezand-Sappermeer niet alle voorzieningen hebben zoals Amsterdam ben je genoodzaakt om je plaatsje te verlaten. En dat zorgt juist voor een positieve bijdrage aan je horizon. Iets wat ik nadrukkelijk mis bij mensen die hun plaats nauwelijks verlaten, hoe groot die ook moge zijn
Ja, hier ook. 1/8e Duits.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal er bij jou voortaan op letten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan wil het nog wel eens voorkomen dat dingen die ik zeg verkeerd opgevat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |