Ik beschouw me niet als Kosmopoliet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is nou juist het hele punt!! Vanuit jouw referentiekader gezien is het divers. Jij omschrijft precies waarom een stereotype Amsterdammer zichzelf als kosmopoliet beschouwt, terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Ja, ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik pas mijn PI praktisch altijd aan.
Anders is het helemaal onmogelijk om sarcasme te herkennen en te gebruiken.
In groep 8 was er maar 1 blanke leerling in mijn klas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me geen jaar herinneren op school dat er niet minstens een buitenlander in mijn klas zat. En dat in de suburbs van Eindhoven
.
Dat klopt !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen..
En het veroorzaakt soms onmogelijke situatiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
StandaardPI's die niet aangepast worden als de situatie er om vraagt (of schreeuwt)!!! Echt ergerlijk.
De meerderheid was bij mij wel blank, maar dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar de wijk enzo. Maar toch, ik heb wel altijd contact gehad en vrienden gehad met allerlei verschillende achtergronden en nationaliteiten. Haske tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
In groep 8 was er maar 1 blanke leerling in mijn klas.
c_aquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het veroorzaakt soms onmogelijke situaties. Iemand condoleren terwijl er in de PI een hartje staat bijvoorbeeld
.
Ik ben niks anders gewend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De meerderheid was bij mij wel blank, maar dat is ook niet zo vreemd als je kijkt naar de wijk enzo. Maar toch, ik heb wel altijd contact gehad en vrienden gehad met allerlei verschillende achtergronden en nationaliteiten. Haske tof.
Omdat men een leven heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
waarom is er niemand
Hoe kun je dan roepen dat Amsterdam divers is? Als je een beetje de wijde wereld intrekt dan zul je zien dat die allochtonen die bij jou op school hebben gezeten in hun eigen land soms heel anders kunnen zijn. Het feit dat je durft aan te geven dat je met meer verschillende bevolkingsgroepen in de klas hebt gezeten geeft al aan dat je geen benul hebt hoe het buiten Amsterdam is. Denk je nu werkelijk dat de diversiteit aan allochtonen hier minder is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik beschouw me niet als Kosmopoliet.
Er ligt een hele grote wereld buiten Amsterdam, dat snap ik heus.
Maar ik heb met meer verschillende bevolkingsgroepen op school gezeten dan de gemiddelde provincaal hoor.
En de roostermakers werden laatst afgebrandquote:
Oh ik weet niet of ze ooit iemand gecondoleerd heeft met die PI, maar zij heeft wel de hartjes-PI, daar doelde ik opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deed zij dat?. Hihihi, best een faal.
Oh, zo. Ja, dat klopt. De enige PI die eigenlijk nergens echt bij pastquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet niet of ze ooit iemand gecondoleerd heeft met die PI, maar zij heeft wel de hartjes-PI, daar doelde ik op.
Gebraden kippetjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de roostermakers werden laatst afgebrand. Leuk is dat.
Sorry, schat. Ik kan Gup niet uitzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dan ga ik wel niet draaien nu
Ik vind DJ Insomnium gewoon zo slecht niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
Mensen![]()
Verzin eens een leuke DJ naam voor mij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik kan Gup niet uitzetten.
Ik weet niet waar je woont dus dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kun je dan roepen dat Amsterdam divers is? Als je een beetje de wijde wereld intrekt dan zul je zien dat die allochtonen die bij jou op school hebben gezeten in hun eigen land soms heel anders kunnen zijn. Het feit dat je durft aan te geven dat je met meer verschillende bevolkingsgroepen in de klas hebt gezeten geeft al aan dat je geen benul hebt hoe het buiten Amsterdam is. Denk je nu werkelijk dat de diversiteit aan allochtonen hier minder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |