Ik vind dat echt een mooi woord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook enorm veel kleren. Saillant detail: De helft past niet.
ja! Natuurlijkquote:
quote:
quote:
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Opruimen he. Dat duurt altijd minder lang als dat ik denk dat het zal gaan duren
.
Mooi hè, mensen met een ruime vocabulaire.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi woord.
Nee, ik pas het meteen aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga door tot 16.00 heeft iemand daar problemen mee ?
Ik vind dat zelf wel prettig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi hè, mensen met een ruime vocabulaire.
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi woord.
quote:
Nee, die zijn gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel prettig.
In het dagelijks leven gebruik ik ook wel veel van dat soort woorden.
Maar de meeste mensen beschouwen het als elitair en overbodig.
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stomquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel prettig.
In het dagelijks leven gebruik ik ook wel veel van dat soort woorden.
Maar de meeste mensen beschouwen het als elitair en overbodig.
Daar ben ik het wel mee eensquote:
Ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stom.
Whehehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, er zijn mensen die wel woorden gebruiken omdat ze dan elitair willen klinken enzo. Die zijn stom. En mensen die dure woorden willen gebruiken, maar ze vervolgens niet goed gebruiken zijn ook stom.
Ik weet niet of ik ze vaak gebruik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehehe. Die mensen kan je gewoon niet serieus nemen.
Al moet ik zeggen dat ik helemaal niet zo vaak hele moeilijke woorden gebruik. Denk ik.
Van die Harry Mulisch adepten. O hou opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Insomnium het volgende:
Ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens.
Mensen die zulke woorden gebruiken om stoer over te komen en ze dan vervolgens compleet op de verkeerde manier gebruiken lach ik dan ook altijd hard uit.
Oh, als dat het criterium is, dan gebruik ik ook moeilijke woordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze vaak gebruik.
Sommige mensen vinden van wel.
Maar die vinden profileren dan ook een moeilijk woord om mee te beginnen.
Hoiquote:
Als je het woord adepten gebruikt kijken mensen je vaak aan alsof je ze verrot scheldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van die Harry Mulisch adepten. O hou op
JIJ BENT ELITAIRquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als dat het criterium is, dan gebruik ik ook moeilijke woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |