Terwijl ik op school een beetje snel probeer voorbij te scrollen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de gemoederen zijn weer bedaard en het gaat alsvanouds over seks.
Het ging eerst over kreunen.quote:
We kunnen nog plaatjes gaan zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl ik op school een beetje snel probeer voorbij te scrollen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Beffen lijkt me vies, maar het aangezicht van een vagina staat me al tegen, dat heeft er ongetwijfeld mee te maken
.
Ya think?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Beffen lijkt me vies, maar het aangezicht van een vagina staat me al tegen, dat heeft er ongetwijfeld mee te maken
.
Je moet ook niet naar mosselen kijken, maar opeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Been there, done that. Maar honing? En dan nog warm ook?quote:
Ja het lijkt mij ook niets.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Een penis is ook lelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Mosselen zijn dan ook vies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar mosselen kijken, maar opeten.
Ja, tuurlijk. Smeert ook beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar honing? En dan nog warm ook?.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, qua smaak weet ik niet hoe het proeft, maar ik ga ook niet aan een open wond likken.
Homooooooooooquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik ben het daar niet altijd mee eensquote:
Oesters ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mosselen eet ik dan weer wel. En vies van vis ben ik ook niet, dus wellicht dat beffen qua smaak toch meevalt
.
Omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |